Crosstraining edzés Tóth Marcival Hír

Crosstraining edzés Tóth Marcival Hír

Simon Ádám
Simon Ádám
2015/02/10
A gyakorlatokat a válogatott vízilabda játékos prezentálja.
Hirdetés

Tóth Márton Európa-bajnoki ezüstérmes válogatott vízilabdázóval az edzőteremben találkoztunk, hogy lenyomjunk közösen (na jó, mi csak néztük) az egyik legnépszerűbb crosstraining edzésünket.

A gyakorlatokat Marci mutatja be, Te pedig csináld utána. 
A GYAKORLATOKAT BEMUTATÓ FOTÓKRA KATTINTVA BŐVEBB LEÍRÁST TALÁLSZ!

 

Bemelegítés (minden edzés előtt)
Tóth Márton saját bemelegítő gyakorlatsorral is készült, íme...

Egy kezes plank (hídtartás)

Csípőemelés lábnyújtással

Bolgár kitörés
Fekvőtámaszba kisétálás

 

 

Crosstraining edzés (hétfő)
Köredzés: 4 kör, 30 másodperc munka, 30 másodperc pihenő, körök között 2 perc pihenő
Használt eszközök: gumikötél, ugráló kötél, vízszintes rúd

Gyakorlatok:

Fekvőtámasz
Negatív fekvőtámasz
Oldalemelés gumikötéllel
Ugrálókötelezés
Guggolásból felugrás
Plank könyöktámaszban
Törökülésben felülés
Hasonfekvésből felhomorítás

 

Crosstraining edzés (szerda)
Minden gyakorlatot 3 percig végzünk, amennyiben szükséges pihenőidőt tartunk közben. A szériák felbontása tetszőleges, 3 perc elteltével 1 perc pihenő, majd kezdjük a következő gyakorlatot! A 3 perc alatt végzett ismétléseket összeadjuk, így figyelemmel tudjuk kísérni a fejlődést edzésről edzésre!
Használt eszközök: rúd tolódzkodáshoz, gumikötél, ugráló kötél

Gyakorlatok:

Könnyített tolódzkodás
Negatív fekvőtámasz
Fekvőtámasz
Bicepsz gumikötéllel
Oldalemelés gumikötéllel
Felgördülés
Guggolásból felugrás
Ugrálókötelezés

 

Crosstraining edzés (péntek)
4 x 8 ismétlés percenkénti beleindulással. (Kivétel a kitörés, itt 4 x 6- 6 ismétlés lábanként!) 8 gyakorlat, összesen 32 perc.
Használt eszközök: súlyzó, sparrowbag (helyettesíthető kettlebellel, vagy súllyal)

Gyakorlatok:

Bicepsz súllyal
Állva nyomás súllyal
Oldalemelés súllyal
Kitörés súllyal
Fal mellett guggolás sparrowbaggel
Hátsó felhúzás sparowbaggel
Felkapás
Fekvőtámasz

 

 

Vitaminnal az álmok útján

Tóth Márton Európa-bajnoki ezüstérmes válogatott vízilabdázó nagy célokat tűzött ki maga elé. Idén világbajnokság, jövőre pedig Európa-bajnokság és olimpia. A sportoló mindenhol kiválóan szeretne teljesíteni, ezért a versenyekre rendkívül tudatosan készül. A céljait csak akkor tudja elérni, ha szellemileg és fizikailag is folyamatosan csúcsformában van, ebben segíti őt a One-A-Day multivitamin.

A One-A-Day tökéletes választás, hiszen egy tablettában 12-féle vitamin és 10-féle ásványi anyag található és ezáltal erősebb, mint egy átlagos, komplex multivitamin*. Ráadásul ásványi anyag és vitamintartalma révén nemcsak a fizikai erőnlétet segíti, hanem B1-, B6-, B12-vitamin, vas-, jód- és cinktartalmának köszönhetően segít megőrizni a szellemi frissességet is.

Az első napsugarakkal és a természet újraéledésével gyakran együtt jár a kellemetlen tavaszi fáradtság. A tél vége felé bizony Márton is nehezebben kel ki az ágyból, sokszor egész nap levert és kedvetlen és az immunrendszere is jellemzően gyengébben teljesít. A többi élsporthoz hasonlóan természetesen a vízilabda is komoly edzésmunkát igényel, amit csak teljes fordulatszámon lehet elvégezni.

A sportolóra az olimpiát követően is nagy tervek várnak. Őszintén bízik abban, hogy a későbbiekben majd több ideje jut a magánéletére, a párkapcsolatára, és lassan szívesen kipróbálná magát apuka szerepben is. Ha pedig a gyerkőc csak fele annyira lesz energikus, mint a vízilabdázó, akkor bizony megint elkél majd a megfelelő vitaminpótlás.

*BioTechUSA Vita Complex-hez képest

Hirdetés
Hirdetés