Menü

2014.10.17.     Hozzászólás 0

Hátsó fekvőtámasz

Erősítő gyakorlat Jakabos Zsuzsanna Európa-bajnok úszónővel


 

Hátsó fekvőtámasz Forrás: Mozgásvilág.huHátsó fekvőtámasz Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Univerzális erősítő gyakorlat, tricpesz, delta izom első részének és a mellizom erősítésre. Nem elhanyagolható a stabilizálóizmok aktivitása sem.

Kezdőpozíció
Célszerű olyan támaszpozíciót keresni, ami karhajlításnál derékszügű karhajlítást enged úgy, hogy közben a fenék pár centire legyen a talajtól. Nyújtott kar, test egyenes vonalban.

Gyakorlat
Karhajlítás addig, hogy a fel- és az alkar derékszöget zárjon be, a sarok maradjon ugyanazon a ponton. Karhajlítás után karnyújtás.

Olvass többet a témáról: mellizom, tricepsz, gyakorlat, Jakabos Zsuzsanna

Ajánló

  • Hirdetés

  • Bikefun Sense kerékpáros komputerek

    Bikefun Sense kerékpáros ...

    Ilyen komputerre vágyik egy hobbibringás

  • Lazer Genesis LifeBEAM pulzusmérős fejvédő teszt

    Lazer Genesis LifeBEAM ...

    Fejemen a műszerem.

  • Hirdetés

  • Kerékpáros értelmező kéziszótár

    Kerékpáros értelmező ...

    A-tól Z-ig enciklopédia kerékpáros ...

  • Kerékpár katalógus 2018

    Kerékpár katalógus 2018

    A 2018-as év kerékpárkínálatának ...