Bicepszhajlítás kalapács fogásban kötéllel csigán

Molnár Péter
Molnár Péter
2015/05/26
A kalapács bicepsz a brachialis és az alkar izmainak terhelésére tökéletes.
Hirdetés

Bicepszhajlítás kalapács fogásban kötéllel csigán
Bicepszhajlítás kalapács fogásban kötéllel csigán
 
Bicepszhajlítás kalapács fogásban kötéllel csigán
Bicepszhajlítás kalapács fogásban kötéllel csigán

 

A kalapács bicepsz a brachialis és az alkar izmainak terhelésére tökéletes. Annak érdekében, hogy a karizmainkat arányosan fejlesszük nélkülözhetetlen ennek a gyakorlatnak a beépítése az edzéseinkbe géppel vagy szabadsúllyal.

Kezdőpozíció

Kalapács fogással fogjuk meg az alsó csigára rögzített kötelet úgy, hogy közben a hátunk egyenes.

Gyakorlat

Az alkar hajlításával emeljük felfelé a kötelet. Annak érdekében, hogy a brachialis fokozott terhelést kapjon, érdemes kicsit a testünktől eltávolítva húzni fel a kötelet úgy, hogy a könyökünk pozícióján nem változtatunk. A fenti pozícióban feszítsük meg a bicepszünket, majd koncentráltan engedjük vissza a kezdőpozícióba.

Hirdetés
Hirdetés