Menü

2014.10.17.     Hozzászólás 0

Fekvőtámasz oldalra fordulva kitartással

Erősítő gyakorlat Jakabos Zsuzsanna Európa-bajnok úszónővel


 

Fekvőtámasz oldalra fordulva kitartással Forrás: Mozgásvilág.huFekvőtámasz oldalra fordulva kitartással Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Ugyanazokat az izomcsoportokat dolgoztatja meg, mint a hagyományos fekvőtámasz (tricepsz, váll, deltaizom első része), plusz a kitartással további hasizom- rotáló gerincizom és stabilizálóizom erősítésre is alkalmas.

Kezdőpozíció
A törzs egyenes, a kezek vállszélességnél kicsit szélesebben a földön. A hüvelykujj befelé, a többi ujj előre néz. A karok egyenesek.

Gyakorlat
Karhajlítás, majd karnyújtás és karnyújtásból egyből egyik kar emelés törzsfordítással. Felváltva, mindkét irányba.

Olvass többet a témáról: mellizom, tricepsz, Jakabos Zsuzsanna, gyakorlat

Ajánló

  • Hirdetés

  • Bikefun Sense kerékpáros komputerek

    Bikefun Sense kerékpáros ...

    Ilyen komputerre vágyik egy hobbibringás

  • Lazer Genesis LifeBEAM pulzusmérős fejvédő teszt

    Lazer Genesis LifeBEAM ...

    Fejemen a műszerem.

  • Hirdetés

  • Kerékpáros értelmező kéziszótár

    Kerékpáros értelmező ...

    A-tól Z-ig enciklopédia kerékpáros ...

  • Kerékpár katalógus 2018

    Kerékpár katalógus 2018

    A 2018-as év kerékpárkínálatának ...