Specialized Stumpjumper FSR Comp Carbon 29

2013/04/30
Hirdetés

A széles (720mm) kormány szinte körbevesz, átölel, a 29"-es kerekek átmennek akár egy kisebb autón is keresztben és a 140-es rugóútnak köszönhetően mindezt úgy, hogy Neked a nyeregben ez fel sem tűnik. A háromfokozatban állítható FOX Float CTD Evolution villával és rugóstaggal terepviszonyoknak és/vagy élvezeti faktornak megfelelően variálhatod a "sztámpi" rugózását. Ráadásul nem kell a sok kattintásnyi opció között elveszni, mert itt csak három állás van: Climb – mászás, Trail – vegyes mód, és Descent – zúzás lefele.

„Descent” módban egy szirén hangján csábít olyan köves és sziklás terepre, amilyenre egyébként még gyalog sem merészkednél, míg a másik végletben a lehető legtöbb energiát tudsz pedálozáskor az előre haladásba átadni.  Ja, amúgy a hátsó rugóstag személyre szabása (Autosag) sem piskóta. Felpumpálod maxra (telópumpa nem árt hozzá), ráülsz a gépre, megnyomod a pöcköt és hopp, kiengedte a felesleget és súlyodnak megfelelő az állapota (hölgyeknek megnyugtatásul közlöm, hogy nem teszi közhírré a kapott eredményt).

Alacsonyabb és/vagy gyengébb fizikummal megáldott "rájderek" számára a 29"-es óriáskerék + széles kormány + robosztus váz kombó kevésbé kezesbárány, nem az a "pöccre-reagál" érzés, de attól nekik sem kell félniük, hogy fennakadnak valahol.

A SRAM S-1250 két tányér (bőven elég, nem hiányoltuk a harmadik tányért) - tizes sor kombót a SRAM X7 első- és Shimano XT hátsó váltók kezelik és ezt az egész rendszert a kézre álló Shimano SLX váltókarokkal vezérelhetjük.
Teszteltük: Klikk ide!
Hirdetés