Normafa – Piros kedvenc futó útvonala Túra

A Normafa – Piros kedvenc futó útvonala Túra hossza 5 Km. Az útvonal szintemelkedése 167 m, szintideje 35 Perc, nehézsége Közepes. Az útvonal Magyarország területén található.

Megkértem Pirost, hogy vigyen el a kedvenc körére, persze csak akkor, ha kibírom és túlélem.

Piros – az én kedves barátom/barátnőm – rendszeresen szokott odafent futni a Normafánál. Rengeteg útvonalat ismer, így gondoltam, ideje lenne az egyik legszebb és legideálisabb helyszínen is készíteni egy vagy több ajánlót.

Amikor találkoztunk fent a Normafa parkolóban megkérdezte, merre szeretnék menni, mire én azt mondtam, hogy vigyen el a kedvenc körére, persze csak akkor, ha kibírom és túlélem.

Jelentem élek, szóval jöhet a részletes leírás.

Beküldő: Piros & Songokou

Részletes leírás:

Pontok

Leírás

001

A parkolóból sétálj át a betonút túloldalára a Székely kapu felöli részre. Ott találsz egy ösvényt, ami párhuzamosan halad az út mellett. Azon kell elkezdeni a futást és kb. 1 km hosszan le sem kell térni róla. (1. 2. 3. fotó)

002

A kis fakuckónál és a padok között fordulj balra és az ösvényen fuss lefelé. (4. fotó)

003

Kb. 700 m ereszkedés után elérsz egy kereszteződéshez, fordulj balra. Itt kezdődik az első nagy emelkedő. Egészen a tetejéig fel kell futni, majd még egy picit tovább egyenesen. (5. fotó)

004

Felértél hát a tetőre, haladsz tovább egyenesen, majd találsz egy nagy ösvényt balkéz felé, ami lefelé megy. Ezen szaladj tovább. (6. fotó)

005

Kb. 700 méter után elérkezel egy Y elágazáshoz (7. fotó), itt a jobb oldali ösvényen haladj tovább. 20-30 méter után kiérsz a betonúthoz.

Balra átlósan folytatódik az ösvény, azon kell tovább haladni. (8.fotó)Óvatosan menj át az úton!

006

Pár méter után elérkezel egy újabb kereszteződéshez, fordulj jobbra. (9. fotó)

Itt kezdődik a második nagy emelkedő. Ezen az ösvény kell felfutni egészen a Kilátóig. Figyelni kell, mert elég kacskaringós és néhol keresztezi a betonutat - mindegyik esetben az út túloldalán folytatódik-, ráadásul néha még bringások is jönnek szembe.

007

Felértél a Kilátóhoz, egyenesen fuss tovább lefelé a betonúton, vagy ha jobban szereted akkor a járdába impregnált gumicsíkon. (10. fotó)

008

Leértél a fogas fenti végállomásához. Egyenesen menj, be az erdős részre. Ott találsz egy ösvényt, ami elvisz a „célig”. Kb. 100 m után lesz egy Y elágazás. Ha a bal ösvényen mész kicsivel hosszabb az útvonal, de szebb a kilátás! (11. fotó)

009

Érkezés a normafához. Itt a vége. (12. fotó)

Normafa futóútvonal

nagyításhoz klikk a képre!