Menü

2014.10.17.     Hozzászólás 0

Hátsó fekvőtámasz

Erősítő gyakorlat Jakabos Zsuzsanna Európa-bajnok úszónővel


 

Hátsó fekvőtámasz Forrás: Mozgásvilág.huHátsó fekvőtámasz Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Univerzális erősítő gyakorlat, tricpesz, delta izom első részének és a mellizom erősítésre. Nem elhanyagolható a stabilizálóizmok aktivitása sem.

Kezdőpozíció
Célszerű olyan támaszpozíciót keresni, ami karhajlításnál derékszügű karhajlítást enged úgy, hogy közben a fenék pár centire legyen a talajtól. Nyújtott kar, test egyenes vonalban.

Gyakorlat
Karhajlítás addig, hogy a fel- és az alkar derékszöget zárjon be, a sarok maradjon ugyanazon a ponton. Karhajlítás után karnyújtás.

Olvass többet a témáról: mellizom, tricepsz, gyakorlat, Jakabos Zsuzsanna

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.