A Speci egy érdekes cég, mert egyik oldalról az egyik leg újítóbb, és legtöbb innovációt ők vonultatják fel, a másik oldalról viszont fontolva haladók, mert például még mindig nem ugrottak bele a 650b kerékméretes őrületbe. Ha kidobnak valamit a piacra, akkor abban teljesen biztosak lehetünk, hogy az kiforrott és működőképes. Ilyen az egyik újdonságuk, a Turbo névre hallgató ebike. Kifejezetten városi használatra készítették, ez látszik az egész felépítésén. Ami fontos, hogy az akkumulátort a vázba integrálták, és kulccsal szedhető ki a helyéről, ami egyrészt szép, mert nem lifeg még a vázon egy nagy bumszli valami, másrészt praktikus, mert így kint hagyhatjuk az utcán, nem lopják le róla. Ha valamit lopni akarnának, akkor az az egész bicikli, lévén a 6000 dolláros ára már kis félelemre adhat okot ilyen téren. Az erőátvitel csak rásegítéssel működik, a rendszer nem tud olyat, hogy tekerés nélkül is haladjunk a kerékpárral. A 343 watt, amit viszont tud, épp elég arra, hogy bárhova feljussunk vele, annak ellenére is, hogy elől csak egy nagytányér van a gépen. A rásegítés mértékét mi határozhatjuk meg a kormányon elhelyezett gomb segítségével, de ha akarjuk teljesen ki is kapcsolhatjuk. Egy kijelzőn pedig visszajelzést is kapunk az akku állapotáról, így tudunk takarékoskodni is, ha haza szeretnénk érni vele lemerülés nélkül. Ami különlegességet még felfedezhetünk rajta, az az elől elől-hátul 20 milliméteres tengelyek, amitől sokkal merevebbek lesznek a kerekek.