Menü

2014.05.20.     Hozzászólás 0

Z style Suspended Crunch - függesztett hasprés Z stílusban TRX szalaggal

Hasizom erősítés Szabó Melinda Fitness Világbajnokkal


 

Z style Suspended Crunch - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huZ style Suspended Crunch - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

A Suspended Crunch gyakorlat továbbgondolása Zala Gyuri módra, ami intenzívebb törzsmunkát igényel.

Kezdőpozíció
Felemás alkartámasz (egyik kéz nyújtva, a másik alkartámasz) oldaladon fekve, lábad a fitnesz-szalag kengyelébe legyen beakasztva, vízszintesen egymás mellett. A szalagot hagyd olyan hosszúságúra, hogy a kiinduló pozícióban tested vízszintes legyen. Ha fal mellé rögzítetted a szalagod, lábbaddal ne támaszkodj a falhoz/bordásfalhoz. Csípőd ne ejtsd be. 

Gyakorlat
Térdeidet páros lábbal húzd fel magad mellé "koppanásig", majd óvatosan engedd vissza.

Olvass többet a témáról: szabó melinda, TRX, gyakorlat, hasizom

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.