Menü

2015.04.24.     Hozzászólás 0

Schromm Barnabás

Suspended atomic push-up

Függesztett fekvőtámasz, karhajlítás-nyújtás csípőhajlítással


Suspended atomic push-up Forrás: Teamworkout.hu Suspended atomic push-up Forrás: Teamworkout.hu Suspended atomic push-up Forrás: Teamworkout.hu

 

Kezdőpozíció
Mellső fekvőtámasz, lábak a hevederben.

Gyakorlat
Könyökhajlítással ereszkedés, míg a mellkas a talajtól pár centire lesz.
Könyöknyújtás után csípőemelés közben csípő és térdhajlítással térdeinket a mellkasunkhoz közelítjük. 
Csípő és térdnyújtás kiinduló helyzetbe. 
Gyakorlás után, a könyöknyújtás a csípő és térdhajlítással történhet egyszerre.

Mozgató izmok 
Nagy mellizom (kulcscsonti, szegycsonti rész), háromfejű karizom, deltaizom elülső része, csípő-horpaszizom, hollócsőr karizom, elülső fűrészizom, kampóizom; stabilizálnak a core izmok, rombuszizom, trapézizom alsó része.

Olvass többet a témáról: TRX, Schromm Barnabás, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.