Menü

2014.05.19.     Hozzászólás 0

Single Leg Squat - egy lábbal guggolás TRX szalaggal

Comb- és fenékformálás Szabó Melinda Fitness Világbajnokkal


 

Single Leg Squat - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huSingle Leg Squat - végpozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Erős koordinációt igénylő gyakorlat, ami közben nem csak a láb dolgozik.

Kezdőpozíció
Testsúlyodat helyezd az egyik lábadra, törzsed egyenes, tekinteted előre néz. Másik lábadat nyújtsd ki előre (minél jobban emeled, annál nehezebb a gyakorlat). Két kezeddel kapaszkodj a fitnesz-szalagba.

Gyakorlat
Hajlítsd be a még földön lévő lábadat és ereszkedj guggoló pozícióba. Felsőtested maradjon egyenes, ne dőlj előre. Alsó lábszárad ne döljön előre, képzeld azt, hogy egy székre ülsz le egy lábbal. Másik lábad tarts egyenesen előre, ne érje a földet. Könnyítheted a gyakorlatot, ha a levegőben lévő lábadat felállásnál lejjebb engeded, de ne érjen a földre. A gyakorlat nehézségét a guggolás mértékével is változtathatod.

Egyszerre csak az egyik lábadra dolgozz, majd sorozatonként cserélj (ne egyesével váltva).

Olvass többet a témáról: gyakorlat, TRX, szabó melinda, comberősítő, fenékformáló

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.