Menü

2014.05.19.     Hozzászólás 0

Roll Out - Kigördülés TRX szalaggal

Has- és vállerősítő gyakorlat Szabó Melinda Fitness Világbajnokkal


 

Roll Out - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huRoll Out - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

A haskerekezés (alias fogyirolizás) fitnesz-szalagos verziója.

Kezdőpozíció
Térdelj háttal a fitnesz-szalag felfüggesztési pontjának, kéz mellsó középtartásban, törzsöd és combod egy síkban.

Gyakorlat
Gördülj előre addig, amíg bírsz, tartsd meg picit a végállásban és lassan vissza. Kezeid nyújtva emeld a fejed fölé. Feneked ne told ki és tested maradjon egy vonalban (ne hajolgass).

Állva is végezheted a gyakorlatot (Standing Roll Out). Ebben az esetben ügyelj rá, hogy törzsed és a lábad végig egyvonalban maradjon, a lábfejednél legyen a forgáspont. Minél előrébb dölsz, annál nehezebb.

Olvass többet a témáról: vállizom, hasizom, szabó melinda, TRX, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.