Menü

2014.01.03.     Hozzászólás 0

Lebegő előretörés gyakorlat

Láberősítő gyakorlat TRX-szel


TRX kötéllel végezzük. Egyik láb a kötélben, kb 25cm magasan, másikkal kb. fél méterrel a kötél előtt állunk, és egylábas guggolásokat végzünk, ellentétes karmunkával. Próbáljuk eloszlatni a súlyunkat a kötél és az első láb között. Ha ez sikerül, akkor akár az is belefér, hogy szökdelésekkel koronázzuk meg a felállásokat!

Mint a hagyományos kitöréseknél, itt is garantált első pár alkalomnál az izomláz, ezért lábanként 2x20-at elegendőnek gondolok elsőre.

 

Egylábas guggolás TRX-szel

Egylábas guggolás TRX-szel

Ez a gyakorlat is része Kuttor Csaba szezonra felkészítő kerékpáros/triatlon edzéstervének. A különböző erősítő és TRX gyakorlatok spinninggel ötvözve tökéletes formába hoznak mire itt a szezon!
Olvasd el az alapelveket és a Mozgásvilág edzésnapló segítségével csináld végig egyszerűen!

Olvass többet a témáról: gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.