Menü

2005.08.22.     Hozzászólás 0

Fitness 50 felett

A kor növekedésével egyre kevésbé hajlamos az ember egy kis testmozgásra. Pedig éppen akkor kellene a leginkább. A BBC összeállítása szerint sosem igazán késő elkezdeni, de 50 felett kifejezetten ajánlott. És nem csak a betegségek és az öregedés fizikai jeleinek elkerülése végett, de több tanulmány is kimutatta, hogy a mentális egyensúly számára is fontos.

A kiemelt előnyök az 50 felettiek részére rendszeres testmozgás esetén: jobb erőnlét: valójában a több mozgás nemhogy fárasztana, hanem ellenkezőleg, több energiához juttat jobb alvás: az idősödök egyik gyakori problémájára az egyik legjobb gyógymód stabil súly: a súlyfelesleg 50 felett kifejezetten veszélyes lehet – az állandó testmozgás a legjobb megelőzés védelem a szívbetegségek ellen jobb vérkeringés lassabb öregedés: a torna és testmozgás tovább karban tartja a csontokat, izületeket és segít fenntartani a testi egyensúlyt csökkenti a stresszt Mindezeken kívül kitűnő alkalom, hogy új emberekkel ismerkedjen meg az ember – amire sosem lehet késő Forrás: efit.hu

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.