Menü

2015.05.26.     Hozzászólás 0

Molnár Péter

Egykezes tricepszhajlítás padon

A gyakorlat során terhelést kap a tricepsz.


Egykezes tricepszhajlítás padon Egykezes tricepszhajlítás padon

 

A fekvő tricepszhajlítás egykézzel remek módja a tricepsz szeparált és koncentrált edzésére. Különösen előnyös lehet, ha érzékeny a könyökünk vagy a csuklónk és nem bírjuk a nehézsúlyos tricepsznyújtást rúddal.

Kezdő pozíció

Feküdjünk egy vízszintes padra. Egyik kezünkbe fogjunk egy egykezes súlyzót. Tartsuk ki egyenes karral.

Gyakorlat

A súlyzót koncentráltan engedjük vissza a felkar és a könyök pozíciójának változtatása nélkül a fejünk mellé, majd onnan emeljük vissza a kiinduló pozícióba.

A gyakorlat során terhelést kap a tricepsz.

Olvass többet a témáról: biotech, Molnár Péter, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.