Tényleg az a munkánk, hogy túrázgatunk? Tényleg... néha. Nézd meg a Bükk túraútvonalainak bejárását!

Tényleg az a munkánk, hogy túrázgatunk? Tényleg... néha. Nézd meg a Bükk túraútvonalainak bejárását!

Nyáry Tamás
Nyáry Tamás, Támogatott tartalom
Nyáry Tamás, Támogatott tartalom
2020/09/15
A videóban bepillantást nyerhettek legújabb túraútvonalainkba és egy kicsit a dolgos hétköznapjainkba is :) 

Azért, hogy minél többeknek hozzuk meg a kedvét a szabadidő aktív eltöltéséhez, olykor a munkaidőnket "vagyunk kénytelenek" aktívan eltölteni. Ahhoz például, hogy többszáz túraleírásunkat még tovább bővítsük, bizony valakinek túráznia kell, GPS-tracket rögzítve végig kell járnia az adott útvonalat, gondosan dokumentálnia (fotózni, elágazásokat, turistajelzéseket feljegyezni), majd azokat szépen összeállítva töltjük fel az oldalra.

A videóban bepillantást nyerhettek legújabb túraútvonalainkba és egy kicsit a dolgos hétköznapjainkba is :) 

A lakóhelyünktől távol eső túrahelyszínre ezúttal a hybrid Suzuki Vitara segítségével jutottunk el, amit ezúton is köszönünk szépen!

Tényleg az a munkánk, hogy túrázgatunk? Tényleg... néha. Nézd meg a Bükk túraútvonalainak bejárását!

A túraleírásokat itt találod...

Suzuki Vitara Hybrid

A Suzuki könnyű és kompakt új hibrid rendszere egy meghajtó funkcióval is ellátott Integrált Indítógenerátorból (ISG) és egy 48 voltos lítiumion-akkumulátorból, valamint egy 48-12 voltos DC/DC konverterből áll. Az ISG lassításkor áramot fejleszt, amely az akkumulátorokban tárolódik. A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé. A tárolt energiának köszönhetően a hibrid rendszer az utazósebesség elérése után minimalizálja az áramfelhasználás benzinmotorra háruló terhelését. Az automata Start/Stop rendszerrel megállított benzinmotort simábban és egyenletesebben újraindítja, míg az üzemanyagigényes gyorsítás során az ISG saját nyomatékát használó két funkciójával (nyomatéknövelés és nyomatékkiegyenlítés) tovább segíti annak működését.

Hirdetés