Sissipark is in the Haus! Hír

Mozgásvilág.hu;http://www.mozgasvilag.hu
2013/01/03
Az új Sissi Park feldobja a Schladming völgyet!  Modern enteriőr, szauna, ingyenes wifi, Smart Tv, design konyha, tágas apartmanok.

Schladming mindig is az egyik kedvenc síterepünk volt. Még elérhető távolságban van, de már igazi hegyekkel találkozhatunk itt! A Dachstein uralta völgyben a kilátás sem utolsó, de mi az első osztályú síélmény miatt választjuk rendszeresen. Ez kifejezetten igaz azóta, hogy a Ski Amadé részeként egy jeggyel 5 sírégióban, 860 km pályán csúszhatunk.

A síhelyszín kipipálva de hol szálljunk meg? Schladming igen népszerű célpont, nem mindig lehet egyerűen jó szállást találni. Sok az osztrák és német turista, és meg kell hagyni, a helyiek - bár segítőkészek -, nem mindig felkészültek, ha angolul kell társalogni. Pláne magyarul.

Fiatalkorunkban többször nekivágtunk úgy az útnak, hogy nem volt előre lefoglalva a szállásunk, így síelés után pár órát egy helyi néninél dekkoltunk, míg segíteni próbált a „drei junge burschen”-nek!

3 gyerekkel - nem is beszélve a feleségről - nem vágunk neki így a síútnak, marad az előrefoglalás. Fapados szállás sem jó, jó lenne egy kicsit tágasabb, wifi sem árt, külön hálószobák stb...

Sissi park - Schladming
Kép forrása: www.schladming.sissipark.at

Hausban idéntől minden igényünket kielégíti a Sissi Park! Lachtalban már sokan megtapasztalhatták milyen élményt nyújt a 4 csillagos apartman hotel. A tulajdonos a „nyerő csapaton sose változtass” filozófiát figyelembe véve ugyanazt a modellt hozta létre Hausban. A falu 5 km-re van Schladmingtól, saját sípályával ami természetesen része a Ski Amadé régiónak.

Utazás

Haus-ig majdnem végig autópályán gurulhatunk, kényelmesen 6 óra alatt el lehet érni a falut. A Schladmingba vezető útról a Billa-nál kell lekanyarodni, majd a főutat kb. 500 méteren követve behajtunk a falucska belvárosába. GPS-szel könnyen megtaláljuk a Kirchergassét ahol a Sissi Park elhelyezkedik, de anélkül sem kell telefonos segítséget kérni. A "city" nagyon hangulatos, de 10 háznál többet nem tartalmaz. A sportbolt mellett kanyarodjunk fel az utcára, ami a templom mellett vezet el (Kirchengasse) és kb. 200 további méter után bal kéz felől előtűnik a modern, és vadonatúj épület.

A Kirchengasse - bár nem hosszú -, annál meredekebb, ami azt jelenti, hogy havas-jeges viszonyoknál bizony kellhet a hólánc, ami igen bosszantó tud lenni, ha figyelembe vesszük, hogy mindössze 50 méteres távról beszélünk. Sebaj legalább jobban élvezzük a minden apartmanhoz alapfelszereltségként tartozó szauna előnyeit.

Mi szem-szájnak ingere

A Sissiparkban 5 fajta apartman közül válogathatunk, bármelyiket is választjuk nem bánjuk meg. Bátran ajánljuk mindenkinek, családosoknak, vagy gyerek nélkül érkezőknek is akik szeretik kényeztetni magukat!

Mi a Grand Apartmant foglaltuk el, az ötfős családunk teljesen kényelmesen elfért, sőt még a szomszédokat is bátran fogadhattuk.

Nappali, konyha étkezővel, 2 háló, 2 fürdő (az egyik szaunával) plusz a terasz várt minket. A konyhában a legújabb modern dizájn bútor virít, és tökéletesen fel van szerelve. Mosogatógép, kávéfőző, mikró, indukciós főzőlap, hűtő, teljes étkészlet kényezteti a konyhatündéreket. 1 dolgot ne keressünk csupán, a kenyér pirítót, amit biztonsági szempontból (hamar beindítaná a füstjelzőt) kihagytak. (bár számunkra a tésztaszűrő is hiányzott, ígéretet kaptunk a pótlására)

Az étkezőben és a nappali ülőgarnitúrán is 5-en kényelmesen elfértünk. A szórakozást az ingyenes wifi és a Samsung internetes böngészésre is alkalmas Smart Tv-je biztosítja - már ha kifogynánk az egyéb ötletekből.

Apartman képekért klikk a képre!

Apartman fotókért klikk a képre!

Az apartman fénypontja viszont tagadhatatlanul a szauna! Az apartman wellness részlegébe 3-an, 4-en kényelmesen, 5-en szűkösebben férnek el. A kályha kb. 45 perc alatt fűti fel kb. 90 fokosra a helyiséget. Külön apró öröm, hogy a vezérlő magyar nyelven is tud.

Sípálya

A hotel fölött kb. 200 méterrel található a Hauser Kaibling sípálya, retro felvonója. Itt nem igen találkozunk sorral, mivel a tömeg a kb. 1 km-re található vadonatúj völgyállomást preferálja. A retro állomáshoz akár gyalog is könnyen eljuthatunk síbakancsban is, bár számítsunk arra, hogy igen meredek az út. A völgyállomáshoz megfelelő hóviszonyok esetén le is tudunk csúszni, a kényelmesebbek 1 perc alatt átgurulhatnak kocsijukkal.

Aki nem akar síelni kérjen kölcsön néhány pop-sít a recepcióról, és a szálloda melletti rézsűn élvezheti az alpesi telet.

A Scladmingi völgy millió sportolási lehetőséget nyújt, biztosak vagyunk benne, senki sem fog unatkozni! Maximum egy kicsit többet használja a szaunát!

Sissi park - Schladming
Kép forrása: www.schladming.sissipark.at

Web: Sissi Park pályaszállás - Schladming

100 EUR KEDVEZMÉNY A FOGLALÁSODBÓL!

Add meg az online foglalás menetében a promóciós kódot; „mozgasvilag” és máris kedvezőbb áron foglalhatod le pályaszállás apartmanodat (mindhárom Sissi Parkban érvényes)A kód megadásával min. 7 éjszakás foglalás esetén a kedvezmény 100 euró, 4-6 éjszakás foglalásoknál 50 euró kedvezményt írunk jóvá. A kedvezmény a 2012/2013-as síszezon végéig érvényes.