Bicepszhajlítás állva egykezes súlyzóval

Molnár Péter
Molnár Péter
2015/05/26
A gyakorlat során terhelést kap a bicepsz.
Hirdetés

Bicepszhajlítás állva egykezes súlyzóval
Bicepszhajlítás állva egykezes súlyzóval
 
Bicepszhajlítás állva egykezes súlyzóval
Bicepszhajlítás állva egykezes súlyzóval

 

Az egykezes bicepszhajlítás egy újabb szabadsúlyos bicepszgyakrolat, ami kicsit koncentráltabb kivitelezést tesz lehetővé. Ennél a gyakorlatnál is arra törekedjünk, hogy használjuk ki a teljes mozgástartományt.

Kezdőpozíció

Állj stabilan, mindkét kezedben súlyzóval. A tenyered nézhet előre és befelé is.

Gyakorlat

Hajlítsd a könyöködet, emeld a súlyzód a mellkasod irányába és a csúcsponton feszíts rá a bicepszedre. A mozdulat végén figyelj arra, hogy a kisujjadat közelítsd a válladhoz, vagyis kissé csavard ki felé a súlyzót. Ezután lassan koncentráltan engedd vissza a súlyzót a kiindulóhelyzetbe.

A gyakorlat során terhelést kap a bicepsz.

Hirdetés
Hirdetés