Csak úgy áramolnak a vonalak a Rose Xeon CW vázán és az aerodinamikus nyeregcsövön és az áramvonalak kulacstartó helyén is. Az X-Lite széria olcsósításából született modell lényegében csak mérlegre állítva különbözik a nagytesótól (A T31/40-es karbonból készült váz azért így is szép, mindössze 1150 gramm), a forma, az áramvonalas kialakítás ugyanaz, mint a nagymenő paripákon. A Xeon elérhető lesz CW és CWX változatban, amiből utóbbi tárcsafékkel érkezik 12 mm-es átütőtengellyel, míg az előbbin hagyományos patkófék bújíik meg, hátul a láncvilla alatt, az első keréknél pedig a megszokott helyen.
Rose Xeon CW Kép forrása: Mozgásvilág.hu Galériához klikk a képre!
A kipróbálható modell a Mavic CXR Elite kerékszetten gurult, ami egy szokatlan, habszerű magasított peremet kapott az aerodinamika jegyében, a recézett fékezőfelület pedig érdekes hangja mellett gondolom a fékhatás növelését is szolgálja.