Velencei-tó kerékpárral (meg egy csomó extra kerékpárút infóval)

Velencei-tó kerékpárral (meg egy csomó extra kerékpárút infóval)

Simon Ádám
Simon Ádám
2020/11/02
A tókör apropóján szeretnénk bemutatni a környék további kerékpáros lehetőségeit, amivel kiegészíthető, megspékelhető, még komplettebbé tehető a kerékpáros élmény.
Hirdetés

A Velencei-tó körüli kerékpáros útvonal már eddig is remek lehetőséget biztosított, hogy belekóstoljunk a tókerülő kerékpározásba. Akár családosan is teljesíthető, könnyű, de mégis változatos és izgalmas kerékpártúrázáshoz ad lehetőséget, a legnagyobb részén az útburkolat minőségére sem lehet panaszunk. 

Kerékpárral a Velencei-tó körül

A tókör apropóján szeretnénk bemutatni a környék további kerékpáros lehetőségeit, amivel kiegészíthető, megspékelhető, még komplettebbé tehető a kerékpáros élmény, hiszen Sukorón keresztül Nadap felé, vagy Kápolnásnyéken keresztül Pázmánd felé is kitekinthetünk, vagy akár egy extra kiskört is tekerhetünk. Sőt, a közeljövőben a régió Magyarország egyik kerékpáros gócpontjává is válhat, köszönhetően a készülő Budapest-Balaton kerékpáros sztrádának és a további kerékpáros fejlesztéseknek.

A Velencei-tó körüli kerékpárút 2020-ban

A videó elkészítéséhez a Magyar Suzuki Zrt nyújtott segítséget, ezúton is köszönjük.

Az Év Autója 2020

Hatalmas siker a Magyar Suzuki Zrt. történetében, hogy az Autós Nagykoalíció és a Járműipar.hu által meghirdetett, az Év Magyar Autója verseny első díját 2020-ban a Suzuki SX4 S-Cross nyerte el, míg a Vitara ezüstérmet szerzett. A versenyre a magyarországi autóimportőrök több mint fele benevezte valamelyik 2020-ban fontos autóját. A 39 fős mezőnyből 7 kategóriában hirdettek nyertest, hat díjat a zsűri, a hetediket pedig a közönség szavazta meg.

Hybrid 48V

2020 januárjától az SX4 S-Cross már az új, 48 Voltos technológiával kapható a márkakereskedésekben. 

A Suzuki könnyű és kompakt hibrid rendszere egy meghajtó funkcióval is ellátott integrált indítógenerátorból (ISG) és egy 48 voltos lítiumion-akkumulátorból, valamint egy 48-12 voltos DC/DC konverterből áll. Az ISG lassításkor áramot fejleszt, amely az akkumulátorokban tárolódik. A rendkívül hatékony töltési folyamat gyakori motorrásegítést tesz lehetővé. A tárolt energiának köszönhetően a hibrid rendszer az utazósebesség elérése után minimalizálja az áramfelhasználás benzinmotorra háruló terhelését. Az automata Start/Stop rendszerrel megállított benzinmotort simábban és egyenletesebben újraindítja, míg az üzemanyagigényes gyorsítás során az ISG saját nyomatékát használó két funkciójával (nyomatéknövelés és nyomatékkiegyenlítés) tovább segíti annak működését. 

Karakteres formavilág

Az SX4 S-CROSS markáns formavilágot képvisel. Szemből és hátulról feltűnő és tekintélyt parancsoló crossover, oldalról sportos vonalvezetésű családi autó. A látványos kialakítás ráadásul funkcióval is párosul. Az áramvonalas tükröknek köszönhetően nemcsak a menetszél zaja csökkenthető, hanem az autó fogyasztása is, hiszen az alacsony légellenállás pozitív hatással van az autó teljesítményére.

Hatalmas teret kínál

Az S-CROSS 2600 milliméter tengelytávolsággal rendelkezik, a karosszéria pedig a maga 4300 milliméterével a hátul utazók számára is tágas teret kínál. De nem csak az utasoknak, a poggyásznak is bőven van hely az autóban. A 430 literes csomagtérben minden holmi kényelmesen elfér, ráadásul a 60:40 arányban osztott hátsó üléstámlák lehajtásával sokféleképpen bővíthető és variálható, amely a még nagyobb csomagoknak is teret biztosít. Ha ez még nem lenne elég, a csomagtérben 12 voltos csatlakozó, valamint a stabil szállításhoz szükséges csomagrögzítő horgok is találhatók.

AllGrip összkerékhajtás

Az SX4 S-Crossban is elérhető a jól ismert összkerékhajtási technológia. Legyen szó aszfaltról vagy off-road terepről, az AllGrip rendszer bármilyen útfelületen remek menetstabilitást biztosít. A fejlett összkerékhajtási rendszerben négyféle üzemmód érhető el, amelyet a középkonzolon elhelyezett, egyszerűen kezelhető nyomó- és forgókapcsolóval választhat ki a sofőr. Míg az Auto mód alacsony fogyasztást kínál, addig a Sport mód élvezetesebb teljesítményt nyújt a kanyarokban, mivel nagyobb nyomaték jut a hátsókerékre. A Snow mód nagyobb tapadást biztosít a havas, poros és csúszós utakon, a Lock mód pedig kiszabadítja az autót a hó, a sár vagy a homok fogságából.

Megbízható technológia Hybrid Pro 3+7 év garanciával

A SX4 S-CROSS népszerűségében nagy szerepet játszik a gépháztető alatt megbújó, nagy teljesítményű, ellenben alacsonyabb fogyasztású és széndioxid-kibocsátású Boosterjet motor, amely csekély fordulaton leadott nagy vonóerejével biztonságos és dinamikus, takarékosan működik és az autópályán is csendes. Az üzemanyag- és energiahatékonyságot tovább növeli a 48 Voltos hibrid rendszer, amelyre a Hybrid Pro 3+7 év garancia érvényes. Ezzel a Suzuki a felmerülő vásárlási kockázatokat szinte a nullára csökkenti. A garancia 3+7 évre, vagy 200.000 kilométerre szól és magában foglalja a garanciát a motor, a turbó, a sebességváltó és a hibrid rendszer elmeinek (hibrid akkumulátor zárlata esetén) meghibásodására.

Hirdetés
Hirdetés