A Biciklikk beújított a tavaszra! Hír

(x) - Támogatott tartalom
2019/06/11
Ahogy tavasszal kisüt a nap, hirtelen előkerülnek a biciklik és elindul a szezon.
Figyelmeztetés! Nem található a fájl. lpimage #36

A tavasz a megújulás jelképe, és ehhez igazodva a Biciklikk szenvedélyes csapata azon dolgozott, hogy az idei tavaszra is valami újat, jobbat tudjon nyújtani. Teljesen megújult weboldaluk, az előzőnél is könnyebben kezelhető és látványvilága is letisztultabb, amiről ITT tudtok ti is megbizonyosodni.

Kép forrása: Biciklikk

Az új weboldallal egyidőben egy színvonalas videót is publikáltak, amiben meggyőződhetünk arról, hogy akik a boltban kiszolgálnak, szabadidejükben ugyanúgy bringáznak, mint mi. A Biciklikk imázsvideója IDE kattintva érhető el, mindenképp megér másfél percet.

És mi van a webshopban?

A technológia folyamatosan fejlődik és egyre inkább életünk szerves részévé kezd válni. Egyre több területen jelenik meg a technológia, nincs ez másképp a kerékpárok világában sem. A Biciklikk ezt felismerve igyekszik mindenkinek megadni a lehetőséget, hogy ezeket a technológiai vívmányokat beszerezhessék, folyamatosan bővíti elektromos kerékpár kínálatát. A cég portfóliójában megtalálható több, mint 60 e-bringa, így szinte mindenki meglelheti a számára ideális társat. A legnagyobb márkák a garancia rá, hogy az itt elérhető kerékpárok megbízható társunkká válnak a mindennapok során, megkönnyítve életünket. Akár a városi aszfaltra, akár terepre akarunk pedelecet, ők garantáltan a legjobb megoldást fogják kínálni.

Többek között a Kelly’s, a Cube, a Rock Machine, a Cross, a Superior a Kona és a Gepida is palettájuk részét képezi, számos egyéb gyártóval, így mindenki kedvére válogathat a legnagyobb kerékpár márkák között. Emellett gondoltak azokra is, akik nem feltétlenül biciklivel szeretnének közlekedni a városban, így akár elektromos rollerek, RipStikek és Segwayek is beszerezhetők náluk. Ha otthon akarunk kicsit sportolni, arra is találunk náluk megoldást: a Biciklikk görgőkkel és futópadokkal is szolgálhat.

A kiegészítőkre és az alkatrészekre is nagy hangsúlyt fektetnek, így bármit ki szeretnénk cserélni, vagy ha egy táskát, kulacsot hiányolunk a biciklinkről, tőlük beszerezhetjük az ideális elemet. Emellett, ha ruhát akarunk venni, akár sportra, akár utcára, rájuk ekkor is számíthatunk.

De én rá akarok ülni a bringára, mielőtt megveszem!

Ha a webáruház és a 31 nap cseregarancia – amit a cég minden megvásárolt kerékpár mellé ad – se hozná meg a kedvünket az online vásárláshoz, két üzletükben ki is próbálhatunk mindent, hogy biztosra tudjunk menni a vásárlás előtt.

A Pécsi üzlet – amit a Kodály Zoltán u. 3-ban találunk – évek óta várja a látogatókat, már-már ikonikus részévé válva a Barbakánnak. Az ide betérők több száz kerékpárt csodálhatnak meg az üzletben, ami biciklik mellé kedvünkre válogathatunk a tartozékok közül.

Kép forrása: Biciklikk

Budapesten – a Boráros tér 6-on – pedig tavaly nyitott ki a Biciklikk fővárosi üzlete, ami egyre nagyobb népszerűségnek örvend. A frekventált helyen megtalálható üzlet számos akcióval és kipróbálható termékekkel várja a látogatókat, ahol a Biciklikk csapatának tagjai készséggel segítenek a tökéletes bicikli kiválasztásában.

Nem csak eladják a bicikliket, karban is tartják őket. Budapesten és Pécsen is szakértői szerviz fogad mindenkit, akinek elromlott a kerékpárja, vagy csak meg akar győződni annak olajozott működéséről. Ha hivatalos Cannondale szervizt keresünk, akkor is elég betérnünk a Boráros térre, mivel a szerviz ezzel az egyedülálló kvalifikációval is rendelkezik. Ha sokáig tart a szerviz, nincs biciklink, vagy csak kirándulunk a környéken, akkor innen tudunk kerékpárt is kölcsönözni, így nem kell nélkülöznünk a biciklizés előnyeit.

De miért pont ők?

Üzleteikben és webáruházukban egyaránt igaz a mondat: ők többet adnak. Ha épp hiányzik egy kis pénz álmaink bringájához, náluk hitelre is tudunk venni, akár 0% THM-re is – ennél kedvezőbb feltételeket biztos nem találunk. Megvásárolt kerékpárunkat üzemkészre is szerelik, és a „7% levásárolható” akciójuk keretein belül kért alkatrészeket is felszerelik rá, ha pedig üzletben vesszük, nekünk már csak rá kell ülni a bringára és már indulhatunk is első közös utunkra.

Bár a balesetek és a sajnálatos lopások elkerülhetetlenek, ha a Biciklikknél veszünk kerékpárt, ennyivel is nyugodtabbak lehetünk, ugyanis új kerékpárunk mellé ingyen lopás-és balesetbiztosítást is kínálnak. Ha a bajt nem lehet kikerülni, utána legalább könnyítenek szívünkön.

A Biciklikk csapatának összes tagja vérbeli kerékpáros, több évtizede foglalkoznak a biciklizéssel, és amikor nem a vásárlókat szolgálják ki az üzletekben vagy a weben, akkor ezen hobbijuknak élnek. Szakértelmük és szenvedélyük meglátszik munkájukban, és ez vissza köszön az összes közösségi platformjukon és üzleteikben egyaránt.