Menü

2009.11.05.     Hozzászólás 0

Core Training- Hátad egészségére!

Szokott fájni a hátad vagy a derekad? Időről időre észreveszed, hogy hanyag a tartásod? Naphosszat egy irodaasztal mellett görnyedsz? Akkor most megmutatunk egy módszert, mely segíthet neked.


Mi az a Core Training?


A Core szó jelentése központ, valaminek a magja, veleje. Ezzel a jelzővel illetik testünk tartó izmait, amik a helyes testtartásunkért, gerincünk és ízületeink egészségéért felelnek. A gyenge tartóizmok nem csak esztétikai problémát jelentenek, de a fájdalmas gerinc- és ízületi problémáknak is az okozói lehetnek. A Core training során tehát törzsünk tartóizmait fejlesztjük.

Mit fejleszt?

A Core Training a törzsizomzatot, tehát a felszíni- és mély hátizmokat, a hasizmokat, a mellizmokat, és a csípőizmokat fejleszti. Javítja az egyensúlyunkat, és nyújtja a rövidülésre hajlamos izmokat. Arra törekszünk, hogy amikor szíved szerint még bírnád a strapát és aktívan folytatnád a napod, ne érezd azt, hogy a tested megállj!-t parancsol a kellemetlen hátfájással, a törzsed általános kimerültség érzetével.


Milyen egy óra?

Az óra a dinamikusabb elemek mellett kitartott pozíciókat, egyensúlyfejlesztést és sok nyújtást is tartalmaz. A gyakorlatokat állásban, talajon, illetve fitballon végezzük, segédeszközként használhatunk pl. súlyzót, gumiszalagokat, body ballt. Az órán nem a zene diktálja a ritmust, az inkább aláfestésként szolgál.

Kinek ajánlott?

Mindenkinek. Akár a megelőzés a cél, akár a problémák enyhítése.
Bárki gyakorolhatja, aki szép testtartásra, erősebb testtudatra, egészségesebb gerincre, és stabil állóképességre vágyik a mindennapokban.

Tipp: Itt próbálhatod ki.

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.