- Futás
- Hegymászás
- Kerékpár
- Túra
- Sí
1865 a BASF alapítása egyben a velocipéd megalkotásának éve is. Ennek emlékéül a BASF és DING3000 stúdió átfogalmazta az eredeti velocipéd konstrukciót és saját fejlesztésű anyagaiból megépítette azt.
A Concept 1865-ben megmaradt az eredeti lánc nélküli hajtás, de a váz nem egy egyszerű műanyag. A BASF 2 tucat saját fejlesztésű anyagot használt fel az építéskor.
A karbonváz BASF Baxxodur epoxy gyanta segítségével készült. A kék nyereg ami egyben az elektromos meghajtás akkumulátorát is tartalmazza, elsőnek elég keménynek tűnhet, ezért a BASF elastoflex W habbal könnyít rajtunk. Töltéshez elegánsan kipattintható.
De van még rezgés elnyelő Cellasto-ból készült rugóstag, Kerdyn és Elastolit D habbal töltött karbon csőből készült első villa, és kormány. Az első kerék 39 inches, és Ultracom thermoplastic konstrukció, bármit is jelent az. A hátsó kerék 24 inches.
Az egész projekt célja, hogy csak a BASF által gyártott alapanyagokból építsék újra a bringát, ezért az elektromos hajtásról stb.. nem sok szó esik.
A Concept 1865 egy konkrét tekerhető termék, de mivel csak koncepció nem fog veled szembejönni az utcán. Bár egy tesztre kíváncsiságból elkötnénk...
Forrás: , és Gizmag