- Futás
- Hegymászás
- Kerékpár
- Túra
- Sí
Más nagyvárosokban már eddig is működnek olyan "bérbringa" rendszerek, ahol az utcai tárolókban hagyott kerékpárokat különböző módon lehet bérelni. Itthon egyelőre nem akadt vállalkozó, aki érdemesnek találta volna, hogy például Budapesten hasonló rendszert alakítson ki.
A RABIC (RAdikális BICikilisták, de az is lehet, hogy Roppant Amatőr BICiklisták) bérbringa helyett "közbringát" állított üzembe. Ennek lényege, hogy egy egyszerűbb(nek tűnő) kerékpárt bocsát a városlakók rendelkezésére. A letámasztott bringát ezután bárki használhatja, s csupán annyit kell tennie, hogy használat után egy forgalmas helyen (BKV-megálló) újra letámasztja. Nincs lánc, lakat, riasztó, de még egy mezei műholdkövető rendszer sincs beépítve.
A különböző fórumokon zömmel pesszimista hozzászólásokat találhatunk, s inkább tekintik jó fogadási alapnak a közbringa "élethosszát". Bizony, nehéz elképzelni, hogy akár egy hetet is megélne a szépen rendbehozott járgány eredeti funkciójában.
A kerékpárra kiakasztott táblán arra kérik a használókat, hogy jelezzék a kerékpár helyzetét telefonon, e-mailen, vagy akár az internetes blogon. A remény hal meg utoljára, s talán végre most - vagy legkéső pár év -tized, -század múltán -,életképes lehet egy ilyen vállalkozás. Ahogy egy optimista fórumozó írta: "De ha ellopják, akkor is egy emberrel több fog bringázni;)"