Menü

2015.05.26.     Hozzászólás 0

Molnár Péter

Bicepszhajlítás állva egykezes súlyzóval

A gyakorlat során terhelést kap a bicepsz.


Bicepszhajlítás állva egykezes súlyzóval Bicepszhajlítás állva egykezes súlyzóval

 

Az egykezes bicepszhajlítás egy újabb szabadsúlyos bicepszgyakrolat, ami kicsit koncentráltabb kivitelezést tesz lehetővé. Ennél a gyakorlatnál is arra törekedjünk, hogy használjuk ki a teljes mozgástartományt.

Kezdőpozíció

Állj stabilan, mindkét kezedben súlyzóval. A tenyered nézhet előre és befelé is.

Gyakorlat

Hajlítsd a könyöködet, emeld a súlyzód a mellkasod irányába és a csúcsponton feszíts rá a bicepszedre. A mozdulat végén figyelj arra, hogy a kisujjadat közelítsd a válladhoz, vagyis kissé csavard ki felé a súlyzót. Ezután lassan koncentráltan engedd vissza a súlyzót a kiindulóhelyzetbe.

A gyakorlat során terhelést kap a bicepsz.

Olvass többet a témáról: biotech, Molnár Péter, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.