Balatonfüred nagy futókör Túra

A Balatonfüred nagy futókör Túra hossza 7 Km. Az útvonal szintemelkedése 70 m, szintideje 45 Perc, nehézsége Közepes. Az útvonal Magyarország területén található.

Egy kiadósabb futókör Balatonfüreden, ami természetesen nem hagyja ki a Tagore-sétányt sem.

Itiner
A Tagore sétány végéről, a Vitorlás térről fuss a bringaút mentén Tihany irányába.

A Sundance parknál a körforgalomnál fordulj jobbra és fuss fel a Fürdő utcán az első jobbra lehetőségig, a Horváth Mily utcára.

Hosszan tart ez a szakasz, jobbra egész szép rálátással a Balatonra. Az utca végén balra kanyarodj, menj át a vasúti kereszteződésen, majd fordulj jobbra a Nádor utcára.

Ezen is koppanásig menj, majd jobbra fordulj és a Vaszary Gábor utcán fuss el a vasúti kereszteződésig, menj át, majd keresztezd a 71-es főutat is a zebrán.

Balatonfüred nagy futókör ForrĂĄs: Mozgásvilág.hu
Balatonfüred nagy futókör
Kép forrása: Mozgásvilág.hu

Galériához klikk a képre!

Ereszkedj le a Deák Ferenc utcán a Mikes Kelemen utcáig, azon fordulj be balra és fuss koppanásig.

Innen jobbra egy pici gyalogösvényen egészen az Aranyhíd sétányig futhatsz (pici csiki-csukival), ahol fordulj jobbra.

Az Aranyhíd sétány elvezet a Tagore sétányig, amin egy levezető sprinttel el is érkeztél a célig.