HHH - Hűvösvölgy retúr Túra

A HHH - Hűvösvölgy retúr Túra hossza 8 Km. Az útvonal szintemelkedése 378 m, szintideje 2 Óra 30 Perc, nehézsége Könnyű. Az útvonal Magyarország területén található.

A Hármashatár-hegy azért jó...

...mert közel van (nyilván budapesti lakosok számára) és hamar kiszakadhatunk a városi zajból, ráadásul bőven tartogat túrázóknak útvonalakat. Egyik kedvenc ilyen útvonalunk a 2016-ban épült HHH kilátótól indul és ide is tér vissza.

HHH - Hűvösvölgy retúr túra Forrás: www.mozgasvilag.hu

HHH - Hűvösvölgy retúr túra

Télen nulla fok környékén is szép fehér tájon visz keresztül és bőven van lehetőségünk panorámában gyönyörködni. Ha az estét is szívesen töltenéd itt, a Hármashatár-hegyi Turistaházban nagyon igényes és kellemes környezetben teheted mindezt.

Túra a Hármas-határ-hegyen

1. A Hármashatár-hegyi kilátótól indulunk a kék jelzést követve, nagyjából nyugati, majd északi irányban.

2. Kb. 500 méter után ritkulni kezdenek a fák és mielőtt a kék jelzés újra bevinne minket a sűrűbe, balra tartsunk a kitaposott nyomvonalon. Ekkor egy tarajos sziklás "távolbatekintős" placcon találjuk magunkat és ha eleget nézelődtünk, haladjunk tovább lefelé, amíg belebotlunk a sárga jelzésbe.

3. A sárgán balra fordulunk és amikor elértük a hangárt, azt jobbról kerülve nyugati-délnyugati irányban lesétálunk a Hármashatár-hegyi repülőtérhez. Mivel aktuálisan a repülőtér nem üzemel, legálisan átsétálhatunk rajta keresztben, ahol újra elérjük a kék jelzésbe.

4. A kéket követve megérkezünk Hűvösvölgybe, ahol egy kávé, vagy akármi után indulunk is vissza (mi a Hard Pop Cafe-ban ittunk egy elég bitang kávét, ezt merjük ajánlani).

5. A repülőtérhez érve jobbra fordulunk a kék jelzésen, majd még a reptér végén átvágunk a másik oldalra a sárga jelzésig.

6. A sárgán feljutunk a parkolókig, innen a vízmű mentén már csak egyenesen felkapaszkodunk a kilátóhoz.