Családi szurdoktúra Johannesbachklamm

A Családi szurdoktúra Johannesbachklamm hossza 5 Km. Az útvonal szintemelkedése 174 m, szintideje 1 Óra 30 Perc, nehézsége Könnyű. Az útvonal Ausztria területén található.

Bécsújhelyhez (Wiener Neustadt) közel található Würflach településből induló könnyű, babakocsival is teljesíthető túra.

A túra első fele egy szurdok túra, ahol kiépített útvonalon kirándulhatunk miközben alattunk száguld a vadvíz. Az útvonal gyerekbarátnak mondható, lépcső kevés van de természetesen a korlátnál figyeljünk a kicsikre.

A szurdok összesen kb. 1,5-2 km és a végén egy büfé vár minket ahol befagyizhatnak a kicsik.

Onnan választhatunk, hogy ugyanitt jövünk vissza vagy tovább haladva még 4 km-en keresztül körbe térünk vissza a parkolóig. Érdemes a kört választani, mert nagyon hangulatos fenyő erdőben halad az ösvény és a kilátás is gyönyörű. Útközben még padokon is pihenhetünk ha szükésg van rá.

1. Kiindulópontunk Würflach településen Klammgasse nevezetű utcában lévő parkoló. A Johannesbachklamm parkolót keressük.

2. Büfé

Végig egyértelműen ki van táblázva az utunk, figyeljünk a kereszteződésnél!