Menü

2006.10.03.     Hozzászólás 0

Brokkolisaláta tojással; Tejszínes kukorica

A brokkoli energiatartalma alacsony, rostokban gazdag. Igazi C-vitamin- folsav- és béta-karotin-forrás.

Hozzávalók: 80 dkg brokkoli, 2 tojás, 1 paradicsom, 1 közepes póréhagyma, fél csomó retek, 1 csokor petrezselyem, fél citrom leve, 5-6 kanál olívaolaj, só, fehér bors
Elkészítés: A brokkolit rózsáira szedjük és enyhén sós vízben 10-12 percig fõzzük, majd lecsepegtetjük. A tojásokat keményre fõzzük és felkarikázzuk. A paradicsomot forró vízbe mártjuk, majd lehúzzuk a héját, és a húsát felkockázzuk. A póréhagyma szárát hosszában kettévágjuk és egész vékonyan felszeleteljük. A retket felvagdossuk, a petrezselymet finomra metéljük. A citromlébõl, a sóból, a borsból és az olívaolajból pikáns öntetet készítünk, és a salátára locsoljuk.




Tejszínes kukorica

Hozzávalók (4 személyre):
60 dkg konzervkukorica
1,5 dl tejszín
1 kis fej hagyma
diónyi vaj
petrezselyem (vagy majoránna)
bors

A hagymát vágd nagyon apróra, vagy reszeld le, majd a vajon párold üvegesre. Ezután add hozzá a kukoricát, szórd meg apróra vágott petrezselyemmel (vagy majoránnával), sóval, borssal és öntsd le a tejszínnel. Csak annyira melegítsd fel, hogy ne forrjon.


Forrás: Fittség.hu

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.