Menü

2006.04.26.     Hozzászólás 0

Három nap - három ország, avagy bringával Lengyelország oda-vissza

Másfél hónapos szinte teljes kihagyás után Tamással három napos túrát tettünk a Tátrába és a lengyelországi Zakopanéba. A túra különböző szakaszain más-más évek túráira gondoltam nosztalgiával (Murány - 2004, Zakopane: 1997, 1998, Zuberec: 1998, Lupcsankai nyereg: 1995, stb.) Ahhoz, hogy napi 200 km körül hajthassunk, minimális cuccal tekertünk és házban aludtunk. A Magas Tátrában döbbenten tapasztaltuk a vihar által lepusztított erdőrészeket.

Zakopane után izgatottan tekertünk az elvileg csak a szomszéd országok számára nyitott határra; talán az EU miatt, de gond nélkül átmehettünk és érhettünk időben a szállásra. Estére sajnos térdem fájni kezdett, így utolsó nap aggódva ültem bringámra. Gyakran kiállva hajtva sikerült gond nélkül hazaérnem, noha e nap másztunk fel a meredek és csendes Lupcsankai völgy kaptatójára, majd Donovalyra és végül a régen várt senohradi emelkedőre. A Jávoros hegységben véletlenül rossz, zötyögős útra tévedtünk, ami annyira felbosszantott, hogy végül csak nehezen szántam rá magam, hogy hazáig tekerjek és ne üljek vonatra. Röhejes, de Balassagyarmatról vonattal fél órával később értem volna haza.
Elfáradtam, megkínoztam lábaimat, de legalább ismét - részben - formába hoztam magam.
Néhány kép kedvcsinálónak:

Forrás: www.gyorgyigabor.hu

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.