Normafa - Keményebb futó-útvonal Túra

A Normafa - Keményebb futó-útvonal Túra hossza 8.8 Km. Az útvonal szintemelkedése 209 m, szintideje 1 Óra, nehézsége Nehéz. Az útvonal Magyarország területén található.
Azt kértem Pirostól, hogy ezúttal egy nehéz körre vigyen el, no persze csak annyira, hogy végig tudjam futni. Ő persze teljesítette a kérésemet, amit így elsőre, megbántam. Azt javasolom, hogy csak rendszeresen futók próbálkozzanak meg ezzel az útvonallal, vagy azok a kezdők, akik szeretik a kihívásokat.
Részletes Leírás:

Pontok
Leírás
Az induláshoz ezúttal a Székely-kaput választottuk. A képen látható ösvényen indulj előre. Egyenesen át a síneken (Kisvasút), tovább le egyenesen.(fotó 1.)
Normafa
Balra tarts! Sokáig fuss ezen az ösvényen (másik nincs is), amíg el nem érkezel a 03-as pontig. (fotó 2.)
Keresztezi az utunkat egy fehér murvás út, de te csak fuss tovább egyenesen! (fotó 3.)
Normafa
Kiérsz egy szélesebb úthoz, fordulj balra és haladj lefelé. Kb. 400m után, eléred a 05-ös pontot. (fotó 4.)
Szép nagy kereszteződés. Azt ajánlom, hogy a bal oldali úton szaladj tovább. (fotó 5, fotó 6.)
Kb. 200m-t tettél meg az előző pont óta és máris elérkeztél ide, a 06-os ponthoz. Itt jobbra haladj tovább. (fotó 7.)
Normafa
Elérkeztél a Templom elé. A fehér murvás úton fordulj jobbra és fuss felfelé. (fotó 8.)
Hosszú lefele után elérsz egy kereszteződéshez. Itt a jobb oldalin loholj tovább (fotó 9.)
Normafa
Eddig imádtad, de mostantól gyűlölni fogod ezt az útvonalat. A murvás útnál fordulj jobbra és irány felfele! (fotó 10.)

Itt balkanyar és irány még mindig felfele. Ne aggódj, már „majdnem” az 1/7-nél jársz a legrosszabb résznek, csak innentől jobban emelkedik. (fotó 11.)
Normafa
FELÉRTÉL! A következő nehéz feladat megtalálni a helyes utat, de a kép segítségével menni fog! (fotó 12, fotó 13. )

Ha megtaláltad a helyes utat fuss tovább egyenesen (fotó 14.)
Normafa
Elérkeztél egy elágazásig. Itt a bal oldali utat ajánlom. (fotó 15.)

Az utolsó kereszteződéshez érkeztél. A murváson haladj jobbra és egészen a Székely-kapuig fuss egyenesen rajta. (Párhuzamosan a betonúttal). (fotó 16.)
Normafa
Vége. Remélem túlélted és jól is esett!