Pusztamarót-Kis-Gerecse kőfejtő Túra

A Pusztamarót-Kis-Gerecse kőfejtő Túra hossza 3 Km. Az útvonal szintemelkedése 117 m, szintideje 30 Perc, nehézsége Könnyű. Az útvonal Magyarország területén található.

Könnyű családi túra Pusztamaróttól családoknak vagy sziklamászóknak a Kis-Gerecse kőfejtőbe.

1. Pusztamaróttól kb. 1 km-re lévő elágazástól indul a túra. Itt lerakhatjuk az autónkat. A balra induló erdészeti úton ne autózzunk akkor sem ha fel van engedve a sorompó.

2. Innen gyalog a kék jelzést követjük. Az ösvény egyenesen halad felfelé az erdőben. Május elején ameddig a szem ellát medvehagyma borítja a területet. Ha nem vennénk észre, illata hamar elárulja a hollétét.

3. Az ösvény kicsit jobbra tart, áthaladunk a kicsi árkon ahol a magasfeszültségű áram fut. Itt rögtön jobbra fordulunk, letérünk a kék jelzésről és kicsit visszafelé haladva érjük el a kőfejtőt.

Itt jobbra ForrĂĄs: Mozgásvilág
Itt jobbra
Kép forrása: Mozgásvilág

Még több kép...Klikk a fotóra

"Nekem az tetszett, hogy tartottunk egy olyan előadást amit mi találtunk ki. A címe: Szellemház."- Jázmin, 10 éves

"Nekem azért tetszett, mert felmásztunk túra közben egy nagy sziklára. Amikor odaértünk a kőfejtőbe, a két testvéremnek volt ideje felmászni a sziklára. Mielőtt én felvehettem volna a beülőt, eleredt az eső, ezért beálltunk egy fa alá. A vizes falon már nem tudtam felmászni." - Niki,9 éves