Menü

2007.04.17.     Hozzászólás 0

www.breakfastcereal.org

Elhízás ellen reggelizz!

Együnk hogy ne hízzunk? Jól hangzik, persze így nem teljesen igaz. Az azonban valóban fontos, hogy tudjuk mikor, mifélét és mennyit célszerű fogyasztanunk. A reggeli a nap legfontosabb étkezése.


A reggeli úgy segíthet az elhízás megelőzésében, hogy egy kiadós ébredés utáni étkezés után könnyen kibírjuk az ebédidőig, így a nassolást és a sebtiben elfogyasztott gyorskajákat is könnyebben tudjuk hanyagolni. Egy felmérés alapján a nem reggelizők hajlamosabbak az elhízásra is.

A reggelire hagyományosan zsírban, cukorban és soban szegény, ám hasznos tápanyagokban gazdag reggelik javítja a koncentrálóképességet, ami mind a munkahelyen, mind az iskolában hasznos lehet.

A Müzligyártók Európai Szövetségének (CEEREAL) ajánlása szerint a napi kalóriaszükségletünk ötödét (404 kcal) fedező reggeli-összeállítás a következő: 1 csésze tea, 40 gramm müzli, 125 milliliter félzsíros tej, 1 joghurt, 1 pohár gyümölcslé

- Mozgásvilág.hu -

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.