Menü

2010.11.19.     Hozzászólás 0

Jégpálya marad a HÓ-SHOW+ után

200 kiállító mutatta be termékeit és a vasárnap estig tartó rendezvényeken és a programokon 15000 látogató vett részt.


Hatvan értékes ajándék talált gazdára a 20. HÓ-SHOW+ valamint a 9. SPA & WELLNESS látogatói között, amelyekkel naponta 20 jegyvásárlót leptek meg a szervezők a hétvégén rendezett kiállításokon. A Hó-Show+ sokkal többeket is érintő, s egészen február 27-ig prolongált attrakciója a Vásárközpont "C" pavilonjában megépített 1800 négyzetméter felületű műjégpálya, amely a sportolók, iskolai csoportok számára délelőtt, a nagyközönségnek délután tart majd nyitva. A koripálya már most számos Hó-Show+ program helyszíne volt, szinkronkorcsolyások bemutatója, jégtánc-és műkorcsolya bemutatók, hokimeccsek, sőt curling küzdelmek is zajlottak a jégen.

 

A Vásárközpont hétvégi ajánlata a jég nélkül is hihetetlenül gazdag volt. Pénteken a megnyitón a SPA és Wellness háziasszonya köszöntötte a vendégeket, majd szakmai eseményekre is sor került. Együttműködési szándéknyilatkozatot írt alá Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója és Ganczer Gábor, a HUNGEXPO Zrt. vezérigazgatója. A tervezett stratégiai együttműködés keretében a társaságok számos eszközzel fogják segíteni egymás szolgáltatásainak népszerűsítését. Ugyancsak ekkor újította meg – immár harmadszor -együttműködési megállapodását a Hungexpó Zrt. és a Magyar Utazásszervezők és Utazásközvetítők Szövetsége. A három évre szóló megállapodás értelmében az utaztatók érdekképviselete szakmai tanácsadást nyújt az Utazás, illetve a Hóshow+ kiállítások megrendezéséhez, ennek fejében a MUISZ-tagok ezen a két vásáron kedvezményben részesülnek a kiállítói díjakból.

 

A sportszerkereskedő cégek hozták a léceket, korcsolyákat, hódeszkákat, és mindent, ami a téli sportokhoz kell, Rendkívüli síutak ajánlatával érkezett a díszvendég Ausztria, de Szlovákia és Franciaország is bőséges kínálattal fogadta az érdeklődőket.

 

A színpadon egymást érték a divatbemutatók, a hazai síterepek bemutatkozó filmjei, fittness bemutatók, sőt üdülés-árverések, amelyeken értékes utak kerültek jutányos áron kalapács alá. A téli sportok kiállítása mellé most kilencedik alkalommal sorolt be a SPA & WELLNESS, amely egész sor szépségápolási és egészség megőrzési programmal kedveskedett hölgyeknek és uraknak.

 

Rimovszky szépségszalon, Avon Szépségsziget, Egészségsziget, Curves klub is várta közönséget. A helyben ajánlott kúrák mellett a wellness turizmus hazai leheőségeiről is részletes tájékoztatás nyújtottak a kiállítás standjain.

 

A HÓ-SHOW legszebb standja címet 50 m2 feletti kategóriában a Szlovák Nemzeti Idegenforgalmi Hivatal standja érdemelte ki a szervezőktől, 50 m2 alatti kategóriában a Franciaország standja lett a győztes. A SPA & WELLNESS kiállításon 50 m2 felett a szlovák Acare cég standja, az 50m2 alatt pedig a Spa Hungary Holding Zrt. részvétele bizonyult a legszínvonalasabbnak.

 

Most először kapcsolódott szabadidős és életmód kiállítások mellé a TEREPZÓNA. Luxusmárka terepjárók és off-road négykerekesek, valamint az úttalan utakhoz szükséges kiegészítők kaptak helyet ezen a rendezvényen. Az Auto+Motor+Sport Expo szintén a Terepzóna része volt, s ezen az autó és motorsportok csknem valamennyi kategóriáját képviselte egy-egy kiállító. Stílszerűen, a kiállítás zárónapjára a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontba érkezett a hazai tereprally bajnokság utolsó futamának mezőnye is. A szuperfinálé után a kiállításon avattak bajnokot az autósport rajongói.

  

A Vásárközpont a kiállítások után is nyitva tart, s a jövő évi első kiállításaival párhuzamosan is üzemelteti Budapest egyik legnagyobb fedett, a nagyközönség számára is szórakozási lehetőséget biztosító műjegét.

Olvass többet a témáról: hó show, jégkorcsolya, koripálya

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.