Menü

2010.05.07.     Hozzászólás 5

Bringás edzés terv, nem csak fanatikusoknak

Ha neked van heti 5-8 órád arra, hogy bringázz, akkor az már elegendő ahhoz, hogy legyőzd önmagad!

Szeretnéd tudni, hogy miként lehetnél erősebb gyorsabb a bringán, akkor ez a videó sorozat neked szól. Ne gondold, hogy a tervszerű edzés csak a fanatikusok kiváltásga. Ha neked van heti 5-8 órád arra, hogy bringázz, akkor az már elegendő, ahhoz, hogy meglepd magad, és erősödj úgy, ahogy azt te el se tudod még most képzelni. Győzd le Önmagad és nézd, hogyan kezdj hozzá!

 

 

Olvass többet a témáról: edzésterv, kerékpár, győzd le önmagad

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.


  • bató 2011.07.02.   14:54

    bató

    hány rész van a sorozatból? mert én nem sokat találtam...

     

    válasz erre...

  • Sanya 2011.04.10.   08:08

    Sanya

    Persze tök jó az edzésterv, de ha valaki most kezdi, akkor azt javaslom, vegyen egy alsó kategóriás bicajt,  150-300 ezerért már kapni olyat hogy aztaminddenit, és lehet tekerni, mindennap, vagy 2 naponta. az eredmények pedig jönnek maguktól. Aztán amikor már tényleg tetszik, tényleg csinálja az ember, tényleg tovább lép egy amatőr versenyre, akkor jöhet az edzésterv, és jöhet egy komolyabb bringa, amit elérhetünk a réginek az alkatrészcseréivel.

    válasz erre...

  • Random_ 2010.10.18.   14:02

    Random_

    Ez engem is érdekelne, mert nagy reményeket fűztem a témához. Ha bárki tud segíteni hegyi bringás edzéstervben az jelentkezzen!

    válasz erre...

  • vki 2010.08.09.   12:53

    vki

    Ez a sztori megfulladt, nincs folytatás?

    válasz erre...

  • Random_ 2010.05.08.   11:25

    Random_

    Nagyon jónak ígérkezik a sorozat! Biztos végigkövetem főleg a hegyikerékpáros rész fog érdekelni. :)

    válasz erre...