Menü

Összes termék a kategóriában

Merida Cyclo Cross 500

Merida Cyclo Cross 500

Klikk a képre a galériáért!

Felszereltség

Váz Villa

CC Lite BC-D-Single
alu
tapered fejcső 

CC Carbon disc 15
   
Fék Váltó
Tektro Spyre
tárcsafék 160-160 mm
Shimano 105
Hátsó sor 11 seb (11-28)
   
Hajtómű Kerék
Shimano RS500 40/36 Merida comp 22 disc cross
Maxxis Mud Wrestler 33 fold

 

Szubjektív vélemények

Vertich

Kapcsolj rá! Az első átütő tengelynek és a karbon első villának köszönhetően egy feszes kis első részt kapunk. A hátsó háromszög kellően rugalmas, hogy apró köves és gyökeres útszakaszokkal is megbirkózzon. Sikerült a Meridának egy olyan bringát összeállítni, ami szinte minden útviszonynak megfelelő. Lehet vele menni országúton, de ha arra támad kedvünk, hogy kicsit erdészkedjünk is bártan lehet vele menni persze csak ésszel, mert nincs benne teleszkóp! A váltás megfelelő a fék azért hagy kívánni valót maga után, mert nincs elég fékerő, viszont ha nem 70el száguldunk, akkor nincs vele probléma. Mindenkinek ajánlom, aki egy öszvér bringát szeretne magának otthonra.

Kimura

Kíváncsian vártam a cyclo corss filinget. Az alábbiakban egy amatőr véleményét olvashatjátok. 

A terep, amin megkaptam a lehetőséget inkább mtb-re termett. Köves meredek felfelék, gyökeres, lépcsős lefelék. Féltem is tőle, aztán félelmet mámor követte. Felfeléken, egyeneseken iszonyúan jól lehetett menni vele. Az egyetlen másik cyclo élményemmmel összehasonlítva, annyit hozzá lehet még tenni, hogy az akkori karbon csodához képest természetesen ez az alu váz közel sem vette olyan puhán a tereptárgyakat. Nem is ugyanaz a kategória, de fontosnak tartom megemlíteni. Ennek ellenére nagy élmény volt vele hasítani a lomha montis társak mellett. A meredek emelkedőket is tökéletesen abszolváltuk ketten... Kicsit dinamikusabban kellett az emelkedőhöz megérkezni, nehogy belassuljak a meredeken, Kiállva sem kapart el a hátsó annyira, mint vártam. 

A lefeléken óvatosabb voltam, a szűk csiki-csukikat kihagytam és a rázós földutat választottam helyette, Nekem kényelmesebb volt középen fogni a kormányt, annak ellenére, hogy így kevésbé biztos a fogás. 

 

Igazi mindenes, legyen szó piszkos munkáról, vagy a napi ingázásról. Geometriája és felszereltsége nem csak cyclo cross versenyeken való indulásra és téli edzésre teszi alkalmassá ezt a bringát, de a mindennapi városi használat sem áll távol tőle. Tüzes, merev kerékpár, mely akár 1×11 hajtással és tárcsafékkel is elérhető.

Specifikációk, ár, részletek

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.