Dema Quark Hír

2016/05/18
Hirdetés
A kis átmérőjű csövekből összerakott paripa ránézésre nagyon hosszú, amit a 120 mm-es stucni tovább nyújt. Az üléscső és középrész találkozása, valamint a támvillái asszimetrikusak. Fejcsöve tapered (1 1/8 – 1,5”), középháza pedig pressfit BB92-es, hátsó tengelye pedig a mai trendeknek megfelelően 12 mm-es átütő. Ezek mind egy nagy merevséget vetítenek előre. A kábelek belül futnak a szép kidolgozású vázban. Külsőleg nagyon meggyőző bringa, de milyen menetközben?
Dema Quark teszt Egy 4 kilométeres tesztkörre indulok el vele a kalánosi bike park területén. Rövid lankás aszfaltos, majd egy hosszabb és egyben meredekebb singletrail mászással kezdek. Itt nyeregből és kiállva is próbára teszi a karbont a 100+ kilogrammos súlyom… Csavarná, deformálná a vázat, de masszívan ellenáll a bestia. A hosszú felsőcsöve, a viszonylag alacsony fejcsöve és a súlya jó mászóvá teszi. Talán a stucni hossza túlzás és a gumi mintázata lehetne agresszívebb… 
Elindulok lefele. Az épített ösvény kisebb-nagyobb pumpa-részeket, rövid szakaszokban kevés gyökeret és követ, valamint szűk kanyarokat tartogat. Ami előny volt felfele, az lefele kicsit lomhábbá teszi a Quarkot, de így is jó tempóban tudom venni a szűkebb kanyarokat is. Sajnos a felnik nem egy jeti paramétereire készültek, így ezek a kanyarokban, és a bunnyk során kevésnek bizonyultak alattam. De egy 60 kilogrammos XC rider alatt tökéletesek lesznek…
A bringa ezzel a felszereléssel 12,1 kilogrammot nyomott. Az alkatrészeket elnézve jól látszik, hogy a karbon váz bizony nem a legkönnyebb, viszont ennél fogva feltehetőleg erős, és ennyiért nagyon jó cuccokkal kapjuk!

 
Hirdetés