Menü

2011.11.11.     Hozzászólás 12

Mozgásvilág.hu

Első képek a PimpBringáról

Akár hiszitek, akár nem, ez a bringa ugyanaz a bringa, amit néhány napja bemutattunk... csak most már durván jól néz ki!


Emlékeztek még a CsúnyaBringa utolsó napján készült képekre? Segítségképp ide is beillesztek egyet:


Klikk a képre a többi CsúnyaBringa fotóhoz!

 

Lefolyt már némi víz a Dunán, mióta boldog Gazda beadta a Rocket Bikes műhelyébe csúnyácska bringáját. Azóta Gazda álmatlanul forgolódott éjszaka ágyában, izgatottan várta, hogy kész legyen kétkerekű szívecsücske.

Nos, kész lett! Mit szóltok?

 

Bezony, ez ugyanaz a bringa.

 

Az apró részletekre is odafigyeltek a Rocket Bikes-os srácok.

 

Gazda igazán boldog volt, amikor meglátta kedvencét, mondhatjuk, majd ki csattant örömében.

 

Az átalakulás teljes folyamatáról, a Rocket Bikes műhely szerelőinek megpróbáltatásairól és persze az átalakuláshoz felhasznált alkatrészekről és annak költségeiről is beszámolunk rövidesen, de ha nem bírsz tovább várni, keresd fel a Szépészeti Klinikát...

addig is nézegessétek PimpBringa képeit: klikk ide!

 

A PimpMyBike pályázat részletei itt!

 


Olvass többet a témáról: PimpMyBike

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.


  • SiMoon 2011.11.25.   09:09

    SiMoon

    A "CsúnyaBringa" elnevezést nem szántuk pejoratívnak, csupán a Pimpelés történetéhez, érzékeltetés céljából született meg. Személy szerint saját téli bringámat is gyépés bringának hívom, ám ezt a legőszintébb atyai szeretettel teszem, miközben a kerékpár a szívemnek csücske :)

    A pimpelést természetesen mi is a végletekig tudnánk fokozni, ám a büdzsé ennyit engedett, amit mindazonáltal nem érzünk kevésnek sem :)

    válasz erre...

  • Rigor 2011.11.24.   16:59

    Rigor

    Elnzését amiért kissé elragadtattam magam, nem egy jó pillanatomban született a hozzászólás, de a lényegét továbbra is helytállónak érzem, miszerint nem volt egyáltalán csúnya a kiindulási alap, a végeredmény nem lett túl szép (ez persze ízlés kérdése is), és a csajozós vagy csak rövidtávú ritka használaton túl funkcionálisan nem megfelelő. Egy igazi pimpelést - hogy a szó hagyományos értékéhez közel maradjunk - én úgy tudnék elképzelni hogy a végén még a küllők is különböző mintákat villognak tekerés közben, wifis széles első-hátsó index van rajta, tükrök (bár én a sisak-visszapillantó tükröt preferálom), erős lámpák(power/cree led, állítható fókusszal) és ködkürt, valamint gps, természetesen sárvédő, csomagtartó, nyeregtáska, nu vinci agyváltó, tárcsa- vagy dobfék, spd pedál - esetleg még vmi jófajta visszatöltős elektromos rásegítő .

    válasz erre...

  • Blilla 2011.11.18.   22:40

    Blilla

    Nekem tetszik, én nagyon örülnék neki. 

    válasz erre...

  • SiMoon 2011.11.18.   15:35

    SiMoon

    Vékony gumi, mérsékelt sebesség (max 15km/h). Nyílván ezek a megkötések sokak számára nem elfogadhatóak, én nyári időszakban inkább ezzel alkuszom meg, mint a sárhányóval. Téli latyakban és cidis időjárás mellett már más szempontok dominálnak

    válasz erre...

  • zuzuz08 2011.11.18.   14:58

    zuzuz08

    Engem érdekelne, h h lehet esőben tisztán maradni sárvédő nélkül, nekem nem szokott sikerülni :(

    válasz erre...

  • SiMoon 2011.11.18.   09:55

    SiMoon

    Tulajdonképpen hozzáállás kérdése az egész. Egy időben én is lopásgátló dizájnos gyépésbringával jártam, ám sem műszaki lehetőségei, sem megjelenése nem okozott örömet. Gyépés bringa megmaradt téli bringának, de tavasztól őszig egy kicsinosított, szép és fürge járgánnyal járok, persze szereztem hozzá jó lakatot. Nyugodtabban lakatolom télen a csúnyabringát, mint nyáron a szépet nyílván, bár a tolvajok nem tisztelik sem ezt sem azt.

    Számomra a bringa megjelenése sokat jelent, mint ahogy valakinek az öltözködés, a hajviselet, vagy akármilyen kiegészítő, de más járművek, vagy sporteszközök (autó, motor, hajó, snowboard, sí, stb.) tekintetében is eltérőek az igények. De hogy maradjunk a kerékpárnál, egyértelműen látszik a megoszlás a "mindegy, csak guruljon" és a "megjelenése tükrözze a stílusomat" hozzáállású kerékpárosok között. Egyis sem jó, vagy rossz, mindössze így van és kész :)

    válasz erre...

  • Zoli 2011.11.18.   08:58

    Zoli

    Én egy zombi bringával járok (mindenféle alakatrészből összetákolva:))

    Kifogástalan, kiválló műszaki állapotban van (ezt szerencsére csak én tudom :) bár kintről elég hányadék szegény. Nem is tervezem jobbat venni munkábajárósnak, ezt is félve hagyom a madarasteszkó előtt 10 percre :(


    Szóval nálam az is szempont, hogy ne legyen túl szép :D Mindennapi használatban biztos nem gyilkolnék egy ilyen szép bicót, inkább fellógatnám a szobám falára ;)

    válasz erre...

  • SiMoon 2011.11.18.   08:49

    SiMoon

    Mint kerékpárral közlekedő meg kell cáfoljam, amit írtok. Attól, hogy egy kerékpár szép, miért lenne használhatatlan? Én magam részéről szintén színes gumis, színben harmonizáló kiegészítőkkel, fehér üléssel rendelkező kerékpárt hajtok napi használatban és a titok mindössze annyi, hogy időnként le kell takarítani a járgányt, ám sokkal jobb érzés szép, az ízlésemet tükröző bringát hajtani. A felpimpelt kerékpár műszaki értelemben tökéletes, az átlagos városi kerékpárok műszaki állapotához viszonyítva a magasabb kategóriába tartozik. Az ülés színével kapcsolatod megjegyzésed pláne nem helytálló, hiszen a klasszikus kerékpárok nyerge is barna bőrszínű volt.

    A tulajdonos nagyon boldog a szép kerékpárjával és rossz idő esetére sárvédőt is használ majd a kerékpáron, bár szintén szubjektív vélemény, hogy igenis anélkül jobban néz ki egy kerékpár és személyes tapasztalat, hogy anélkül is lehet esős időben tisztán maradva kerékpározni.

    Abban igazatok van, hogy az elkövetkezendő időszak latyakos, saras, hóleves időszakában komoly károkat szenvedne a kerékpár megjelenése, ám a kerékpárosok körében teljesen megszokott tény, hogy a téli- és nyári időszakban nem ugyanazt a kerékpárt használják, hanem télire egy kevésbé kényes, strapabíróbb típust, ahol a megjelenés sokadrangú tényező - és itt nem két, egyenként soktízezerbe kerülő kerékpárra kell gondolni.

    A KRESZ szabályai szerint az első keréken borostyán színű prizma található a bringán, van rajta csengő és két, egymástól függetlenül üzemeltethető fék. Az egyéb felszerelések (lámpa, hátsó prizma) a tulajdonosnak rendelkezésre állnak, ám azt a szervizben töltött időszakra leszedte és magánál tartotta, lévén az átalakításhoz azokra nem volt szükség.

    A PimpMyBike célja az volt, hogy megmutassuk milyen lehetőségek rejlenek egy kerékpár csinosításában. Mert higgyétek el, a kerékpárosok jelentős részének szempont, hogy kedvence szép, az ízlésének megfelelő legyen. Természetesn az ízlés - mint olyan - szubjektív tényező, de biztosíthatlak benneteket arról, hogy a dizájn a tulajdonossal egyeztetve, az Ő igényeit szem előtt tartva történt.

    válasz erre...

  • Miriam N. 2011.11.17.   18:21

    Miriam N.

    Nem mondom, tényleg designos lett a bringa, de Rigornak igaza van: ez nem mindennapos használatra való.. Ja és, az eredetivel sem volt semmi gond. Minden volt, csak csúnya nem..

    válasz erre...

  • Rigor 2011.11.17.   14:45

    Rigor

    Bocs hogy kétszer küldtem el, de a rendszer elsőre azt írta hogy nem helyes a kód.

    válasz erre...