Menü

2010.05.20.     Hozzászólás 0

Ciklokrossz bringa 2011-ből

A 2011-es Merida paletta egyik szépsége képekben: Merida Cyclo Cross Carbon Team 2011

80749-Merida_Cyclo_Cross_01.jpg
Merida Cyclo Cross Carbon Team

80749-Merida_Cyclo_Cross_02.jpg
A fejcső 1 1/8” / 1,5”-os kormánycsapágyat fogad, az első kantifék kábelütközője pedig a kormánycsapágyba integrálva került elhelyezésre, és szabad elfordulásra képes

80749-Merida_Cyclo_Cross_03.jpg
Esztétikus kialakítású fékcsonkok: a villaszárakat efelett merevségre, ez alatt pedig rezgéscsillapításra optimalizálták. A kantiféknél a bowdenfeszesség állítása a bal oldali fékpillangón lehetséges

80749-Merida_Cyclo_Cross_04.jpg
Az enyhén ívelt felsőcső elején a kábelcsatornában egy fék- és két váltóbowdenház tűnik el, kövessük le szépen, mi is lesz velük!

80749-Merida_Cyclo_Cross_05.jpg
Az első váltó bowdenháza a cső végén, alul tűnik fel ismét, és elindul az nyeregvázcső hátulján elhelyezett fordítógörgőig…

80749-Merida_Cyclo_Cross_06.jpg
…előtte azonban egy állítócsavarral ellátott ütközőbe csatlakozik. A képen jól látható a támvillaszárak Flex-Stay kialakítása, és a rezgéscsillapítási célokból lapított közös támvilla csatlakozás. A hátsó fék bowdene a felsőcső tetején távozik, és éri el a bowdenütközőt. A kép jobb szélén látszik, hogy a hátsó váltó bowdenháza a támvillából bújik elő és jut el a hátsó váltóig…

80749-Merida_Cyclo_Cross_07.jpg
…azaz egész pontosan ide, ehhez a csinos Force-szerkezetig. Szép a villasaru, mely szerencsére nem csavarozott kapcsolattal csatlakozik a támvillába – de ezt a felső kategóriában manapság már megszokhattuk.

80749-Merida_Cyclo_Cross_08.jpg
Az első váltó bowden meg itt fordulva jut el az első váltóig. Burkolt fordítógörgő, alatta csinos BB30-as csapágyházzal

80749-Merida_Cyclo_Cross_09.jpg
A csapágyház másik fele a Team színekben pompázó, ideális áttételezésű hajtóművel

 

Forgalmazó: BikeFun Hungary Kft.; www.bikefun.hu
Származási hely: Tajvan
Vázgarancia: 5 év
Vázméretek: 48, 52, 55 (tesztelt), 58, 61 cm
Alkatrész-garancia: 1 év
Ajánlott fogyasztói ár: 890.000 Ft

Váz: Merida Monocoque Carbon (55 cm)
Villa: Merida Carbon Nano-Matrix
Hajtómű: FSA K-Force light; 175 mm; 46/36 fog
Középrész: FSA BB30
Lánckeréksor: Sram Red; 11-25 fog
Lánc: Sram PC1090
Fékváltókarok: Sram Force
Hátsó váltó: Sram Force
Első váltó: Sram Force
Fékek: TRP Eurox Carbon kantiveler
Első agy: DT 240S; 28 furat
Hátsó agy: DT 240S; 28 furat
Felnik: Alex rims; 28 furat
Küllők: DT 2-1,8 mm; 3 kereszt elöl-hátul
Külsők: Maxxis Larsen Mimo CX; 700 × 35C
Kormány: FSA K-Force Light Carbon; 31,8 mm / 440 mm
Stucni: FSA OS99 Carbon; 31,8 mm /105 mm
Kormánycsapágy: FSA; 1 1/8” / 1,5”
Nyeregcső: Merida; 27,2 mm
Nyereg: Selle Italia SLR carbon
Bandázs: Merida; műbőr

 

Geometriai adatok:

Fejcsőszög: 70,5 fok
Nyeregvázcső-szög: 73,5 fok
Tengelytáv: 1010 mm
Láncvillahossz: 425 mm
Nyeregvázcső-hossz (ülőcső tetejéig mérve): 550 mm
Felsőcsőhossz: (csőközéptől-csőközépig): 540 mm
Fejcsőhossz: 148 mm
Vízszintes felsőcsőhossz:
Stucnihossz: 105 mm
Középcsapágy-magasság: 290 mm
Front-center: 592 mm

Olvass többet a témáról: ciklokrossz, merida

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.