Menü

2005.10.10.     Hozzászólás 0

Kreatin–napjaink csodaszere és a mászás

A kreatin monohidrát az egyik leghatásosabb étrendkiegészítő a sportolók számára. Azonban mi is a kreatin és milyen hatást érhetünk el vele?

A kreatin szedése alatt az izomsejtek hatékonyabban építik be a fehérjékét. Ezért szedése alatt érdemes megemelni fehérjebevitelünket. A legjobb fehérjék erre a célra a tejsavó- fehérje és a tojásfehérje.


A kreatin kúra két fő részből áll: 1.Feltöltő 2.Szintentartó
A kreatint csak kúraszerűen érdemes használni, azonban van azonnali hatása is. Az úgynevezett Pump kreatinok szinte azonnal a véráramba kerülnek és ott fejtik ki hatásukat. Általában kitolják fáradtságunk küszöbét, és nagyobb teljesítményre lehetünk képesek.
Ajánlott azonban szedése előtt egy próbát végeznünk ingerszegény környezetben, hogy megtudjuk hogyan reagálunk a megemelkedett kreatin szintre, mivel egyeseknél hasmenést, fejfájást, hányást okozhat.
Írta: Tila
Forrás: www.szikla.hu

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.