Besétálsz a The North Face boltba, aztán eltűnik a padló

Besétálsz a The North Face boltba, aztán eltűnik a padló

Pintér László
Pintér László
2014/10/17
Minden idők egyik legjobb marketingakcióját találta ki egy dél-koreai reklámcég. Az outdoor márka szlogenjére építve egy kis kalandra inspirálták a boltba betérő vevőket.
Hirdetés

Az outdoor cég felkérésére egy dél-koreai reklámügynökség egészen meglepő promóciót talált ki. Egy ideiglenes bemutatóterembe egyesével invitálták be a gyanútlan vásárlókat, ahol szakértő eladók segítségével próbálhatták fel a gyártó legújabb ruhadarabjait. Aztán egy óvatlan pillanatban a két eladó kisurrant a helyiségből, a ruhafogasok elkezdtek felfelé emelkedni, a padló pedig megindult az egyik irányba, ismeretlen mélységet feltárva a vásárló előtt. A vevő magára maradt a dilemmával: a mélybe ugrik, vagy a falakon található, dekorációnak hitt fogásokon mászva próbál menekülni a kiszorított helyzetből.

A bátrak leugrottak a „gödör” légpárnás aljára, de egyáltalán nem ők jártak jól. Akik „életösztönükre” hallgatva megkapaszkodtak a falon elhelyezett műfogásokon, egy lehetőséget kaptak: Középen egy pehelykabát ereszkedett be, majd egy monitoron felirat tudatta a vásárlóval: 30 másodperc áll a rendelkezésére, hogy megszerezze a levegőben lógó kabátot. Ha sikerül elkapnia, ingyen hazaviheti.

Te mit tennél egy ilyen helyzetben?

 

Hirdetés