Menü

sportág: FUTÁS    táv: 4,5 km    szintemelkedés: 90 m    szintidő: 0:30     nehézség: Könnyű

Normafa - MHK

Gondolom sokakat érdekel, hogy mit is jelen az MHK. Nos, pontosan én sem tudom, (talán Mikor Hagyjukmárabba Kérem) de annyi biztos, hogy ezt a kört a Normafán rendszeresen edző sportolók így ismerik (a megoldás amúgy itt leledzik: klikk ide!).

A rajthely a parkoló túloldalán található, (nem azon ahol síelni és szánkózni szoktak,) bő 30 méterre az aszfaltúttól. Aggodalomra, semmi ok, a részletes leírás alapján mindenki könnyedén megtalálja.

Annyira keveset kell felfelé futni, hogy még egy teljesen kezdő is végig tudja futni.

Beküldő: Piros & Songokou

Részletes leírás:

Pontok

Leírás

A rajthely a második fotón látható táblánál van. A piros nyilak mutatják, hogy merre induljunk el. Kb. 20-30 méter után fordulj balra és haladj az aszfaltúttal „párhuzamos” ösvényen. Egészen a 2. pontig haladj ezen. (1. fotó, 2. fotó)

Normafa MHK

Itt fordulj balra, majd 10-20 méter után egy széles ösvényre érsz, ott megint balra. (3. fotó)

Kb. 100 méter után egy Y elágazáshoz érsz. A jobb oldali ösvényen haladj tovább. Az elágazás közepén található fára fel is van írva sárgával, hogy MHK->. (4. fotó)

Normafa MHK

Újabb Y elágazáshoz érkeztél, ismét a jobb oldali csapáson kell tovább haladni. Keresztezni fogsz egy szélesebb ösvényt, de te csak fuss tovább egyenesen, azon amin eddig voltál. (5. fotó)

Megint egy széles ösvényt keresztezünk, de mi még mindig egyenesen haladunk tovább (6. fotó)

Normafa MHK

Ismét egy széles - murvás ösvényhez érkeztünk, de még mindig maradunk a jól bevált csapásnál. (7. fotó)

Egy Y elágazáshoz érkeztünk, itt balra felfelé kell tovább futni (8. fotó)

Normafa MHK

A nagy fa mellett húzódó ösvényen kell tovább szaladni, még mindig emelkedik, de már nem sokáig. Hamarosan kiérsz egy nagy ösvényre, itt fordulj balra. Már majdnem a célegyenesben vagy. Fuss végig ezen az úton. Elérkezel majd egy Y elágazáshoz. Ha balra mész akkor visszaérsz a táblához ahonnan indultunk, ha jobbra a buszmegállóhoz kerülsz. (9. fotó)

Én balra jöttem és a táblánál fejeztem be futást. (a térképen csak a 01-es pont van jelölve).

Összesítés

A Normafa - MHK hossza 4,5 km, az útvonal szintemelkedése 90 méter, szintideje 0:30, nehézsége könnyű. Az útvonal Magyarország területén található.

Várható időjárás (hőmérséklet, csapadék, szélerősség)

Hétfő Kedd Szerda Csütörtök
°C -5 / 2 -4 / 4 -4 / 3 -6 / 2
mm 0.0 0.0 0.0 0.0
km/h 8.3 15.8 8.3 8.3

Hosszabb távú, részletesebb előrejelzések: meteoplaza.info

Olvass többet: túraútvonal, futóútvonal, normafa