Menü

2012.04.23.     Hozzászólás 0

Újévi fogadalmaink és hozzá edzéstervek - itt a 3. felvonás

Mi még emlékszünk rá, mit fogadtatok meg januárban!


Elérkezett a harmadik 8 hét a maratonra és a Balaton-átúszásra felkészítő edzéstervekben. E két hónapban már elkülönül a két felkészülés jellege egymástól, hiszen az átúszóknak ezen a terven felül csak 3 hét marad a Nagy Napig, míg a futók alig lesznek túl a 40 hét felén.

 

 

A futók a távok növelése mellett igyekezhetnek dombos, akár hegyes terepeket keresni, hiszen a hétvégi futásaik során ilyen feladatokkal kell majd megbirkózniuk. A sík vidéken élők, emelkedők hiányában, laza talajú terepeken is hatékonyan fejleszthetik az erejüket. Két verseny is szerepel a tervben, mely mindkettő kiválóan illeszkedik a felkészülésbe. A multiNavigator.hu terepfutó eseménye az első kihívás, majd jön az igazi felmérő: a 15. Kékes csúcsfutás! Ez utóbbit követően szinte már laza hetek következnek.

 

 

Az úszók a következő időszakban már elkezdik a formájukat hegyezni a Balaton-átúszásra. Az erő fejlesztése mellett, többször 4 km körüli távokat kell majd teljesíteniük, melyek edzésen úszott leghosszabb távok lesznek a 27 hetes felkészülés során. A 8 hetes terv vége némi intenzív munka is bekerült a programba, mely az önbizalom növelése mellett, a kényelmes úszósebességet hivatott növelni.

További sérülésmentes felkészülést kívánunk!

 

Tovább a maratoni edzéstervhez!

 

Tovább a balatoni edzéstervhez!

Olvass többet a témáról: futás, úszás,

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.