Menü

2009.08.24.     Hozzászólás 0

Szabó Tamás- X2S

Életfa terepfesztivál- Edzséterv/3

Reméljük már elkezdtél edzeni a szeptemberi X2S Életfa terepfesztiválra, mert most itt olvashatod a következő edzéstervet, mely segít neked a versenyre való felkészülésben.


Szeretnénk azoknak segíteni, akik kedvet éreznek a megszokott duatlon, triatlon versenyek mellett kicsit izgalmasabb versenyeken is részt venni. Illetve amatőröknek is kedvet csinálni a terepfutáshoz, és terepkerékpározáshoz.





Kattints ide a korábbi edzéstervekért!


Haladó szintű sportolóknak, akik már legalább 1 éve rendszeresen sportolnak.


  Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap össz km
3.hét pihenőnap 10 km könnyű futás, majd 10x100 m repülő pihenőnap 4 km laza futás, 6 km tempó futás, 4 km levezetés 6 km jóleső könnyed futás
20km terepfutás 15km
terepfutás
66
4.hét pihenőnap 10 km, rövid nyújtás, majd 10x100 m repülő    pihenőnap 3 km bemelegítő futás, 4 km tempó futás, 3 km levezetés 6 km jóleső könnyed futás
10km terepfutás 8km terepfutás 45





Kezdő vagy újrakezdő sportolóknak, akik már minimális tapasztalattal azért rendelkeznek.


  Kedd Csütörtök Szombat Vasárnap össz
km
3.hét  6 km könnyű futás  2 km jólesően, 4 km lendületes, majd 2 km újra jólesően  6 km terepfutás
 16km futókirándulás
 36
4.hét  4 km könnyű futás  3 km jólesően, 2 km lendületes, majd 3 km újra jólesően   6 km terepfutás  8km futókirándulás
 26
Olvass többet a témáról: edzés, edzésnapló, edzésterv, futás, kerékpár, duatlon, terepduatlon, terepfutás, triatlon, x2s

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.