Menü

2009.09.09.     Hozzászólás 0

X2S

Életfa terepfesztivál - Edzésterv/4

Jövő hétvégén rendezik meg az X2S Életfa Terepfesztivált Piliscsabán. A terepduatlon, és terepfutó versenyre való sikeresebb felkészülésedhez most a verseny előtti utolsó két hétre ütemezett edzésterveket olvashatod el!


Sokan nem merik kipróbálni magukat terepen, kicsit nehezebb környezetben. Pedig mennyivel harmonikusabb a világ zajától távol a természetben hódolni hobbinknak, mint a simább, de a környezet miatt mégis rögös közutakon.
Használd fel az edzéstervet, készülj fel, hogy a versenyen bizonyíthass magadnak! Képes vagy rá, csak kövesd a profik által összeállított napirendet!

Edzéstervek:

Haladó szintű sportolóknak, akik már legalább 1 éve rendszeresen sportolnak:

  Hétfő Kedd Szerda Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap Össz.
5.hét Pihenő 15km könnyed futás Pihenő 2 km bemelegítés, 200-400-
600-
1000
-600-400-
200m,
2 km levezetés


6 km könnyed futás


21km terepfutás 15 km terepfutás 67,8km
6.hét 6 km könnyed futás Pihenő 12km könnyed futás Pihenő
6 km könnyed futás

Piliscsaba Terepfesztivál
Egyéniben vagy váltóban. Egész vagy féltáv választható.
Piliscsaba Terepfesztivál
21-14-7km választható
 






Kezdő vagy újrakezdő sportolóknak, akik már minimális tapasztalata azért rendelkeznek:

  Kedd Csütörtök Péntek Szombat Vasárnap Össz
5.hét 10km könnyed futás 2 km melegítés, piramis 100-200-400-200-100, ezt háromszor megismételni, majd 2 km levezetés
Pihenőnap 10 km terepfutás 19km futókirándulás 46km
6.hét 6km könnyed futás Pihenőnap 6km könnyed futás Piliscsaba Terepfesztivál
Egyéniben vagy váltóban. Egész vagy féltáv választható.
Piliscsaba Terepfesztivál
21-14-7km választható
 

Olvass többet a témáról: 3x2s, edzés, futás, terepfutás

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.