Menü

2014.01.03.     Hozzászólás 0

Vádlierősítő gyakorlat

Vádlierősítés fitness géppel


Igen fontos szerepe van a vádliknak, mind kerékpáron, mind futásnál. Míg előbbi esetben statikusan, izometriás módon dolgozik, addig futásnál dinamikus erőkifejtést végez. Mindkét esetben, amennyiben nem bírja a terhelést, a mozgásban résztvevő fő izomcsoportok munkája óriásit veszít hatékonyságából!

 

Hogyan?
Úgy állítsd be a gépet, hogy az maximális mozgáskiterjedést tegyen lehetővé a lábszár izmainak működéséhez. A hangsúly a lábszár izmain legyen, a lábbujakat ne terheld, hanem lazítsd el.

Helyezd a lábujjakat és a talpi párnázatot a lábtartóra. Állj lábujjhegyre hajlított térddel és egyenes törzzsel, majd engedd le a sarkadat, miközben válladon tartod a párnázott válltartókat. Kapaszkodj a fogantyúkba. Lábujjhegyre állskor nyújtsd a csípőd és a térdeket. Őrizd meg a törzs egyenes helyzetét és figyelj a hasi stabilizációra.

 

Vádlierősítő gyakorlat

Vádlierősítő gyakorlat

Ez a gyakorlat is része Kuttor Csaba szezonra felkészítő kerékpáros/triatlon edzéstervének. A különböző erősítő és TRX gyakorlatok spinninggel ötvözve tökéletes formába hoznak mire itt a szezon!
Olvasd el az alapelveket és a Mozgásvilág edzésnapló segítségével csináld végig egyszerűen!

Olvass többet a témáról: gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.