Menü

2014.05.20.     Hozzászólás 0

Triceps Press - Tricepsz tolás TRX szalaggal

Tricepsz erősítő gyakorlat


 

Triceps Press - Kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu Triceps Press - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Kezdőpozíció
Állj háttal a szalag felfüggesztésének, enyhe terpeszben (minél szélesebb, annál stabilabb), törzsed és lábaid egy vonalban, tekinteted előre néz. Két kezedet nyújtsd ki és előre néző tenyérrel fogd a kapaszkodókat és enyhén dőlj előre (minél nagyobb a dőlésszög, annál nehezebb). Csuklód ne törjön be.

Gyakorlat
Karod hajlításával engedd magad előre, nagyjából addig, amíg alkarod és felkarod 90 fokos szöget zár be.Törzsed és lábaid maradjanak egy vonalban, csak a lábbujid dőljenek előre. Ha előre dőltél tartsd ki picit és húzd vissza magad.

Olvass többet a témáról: gyakorlat, TRX, tricepsz

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.