Menü

2015.05.26.     Hozzászólás 0

Molnár Péter

Tolódzkodás

A gyakorlat során terhelést kap a tricepsz és a mellizom.


Tolódzkodás Tolódzkodás

 

A tolódzkodás egy remek saját testsúlyos gyakorlat. Pozíciótól függően a tricepsz és a mellizmot terheli. Minél kevésbé dőlünk előre annál inkább a tricepsz terhelődik.

Kezdőpozíció

Stabilan ragadjuk meg a tolódzkodót, arccal előre nézzünk annak érdekében, hogy ne bukjunk előre. Lábunkat pedig hátul kulcsoljuk össze

Gyakorlat

Engedjük le magunkat legalább olyan mélységig, míg a felkar és az alkar derékszöveg zár be, majd nyomjuk vissza magunkat lendület nélkül a kiinduló pozícióba.

A gyakorlat során terhelést kap a tricepsz és a mellizom.

Olvass többet a témáról: biotech, Molnár Péter, gyakorlat

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.