Menü

2015.04.24.     Hozzászólás 0

Schromm Barnabás

Suspended side Plank with reach-through

Függesztett oldalsó fekvőtámaszból törzsfordítás csípőhajlítással és, keresztbenyúlással


Suspended side Plank with reach-through Forrás: Teamworkout.hu Suspended side Plank with reach-through Forrás: Teamworkout.hu

 

Kezdőpozíció
Lábak a hevederben, oldalsó fekvőtámasz (alkartámasz) másik kar függőleges; boka, csípő, váll egyvonalban és egy magasságban.

Gyakorlat
Csípőhajlítás közben fordulunk mellső támaszba, a függőlegesen tartott karunkkal keresztbe nyúlva, térdhajlítás nélkül.

Mozgató izmok
Ez a gyakorlat igényli a teljes core izom koordinációt, különös tekintettel a hasizmok alsó részére és a ferde hasizmokra. A csípő hajlításában a csípő-horpaszizom a stabilizálásban pedig még számos izom részt vesz.

Olvass többet a témáról: gyakorlat, Schromm Barnabás, TRX

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.