Menü

2014.05.19.     Hozzászólás 0

Suspended Pike - 'bicska' TRX szalaggal

Hasizom erősítés Szabó Melinda Fitness Világbajnokkal


 

Suspended Pike - kezdő pozíció Forrás: Mozgásvilág.huSuspended Pike - Végső pozíció Forrás: Mozgásvilág.hu

 

Kezdőpozíció
Alkartámasz hason fekve, lábad a fitnesz-szalag kengyelébe legyen beakasztva. A szalagot hagyd olyan hosszúságúra, hogy a kiinduló pozícióban tested vízszintes legyen. Ha fal mellé rögzítetted a szalagod, lábbaddal ne támaszkodj a falhoz/bordásfalhoz. Csípőd ne ejtsd be. 

Gyakorlat
Csípődet húzd előre egészen addig, mígnem felsőtested teljesen függőleges pozícióba kerül. Tartsd ki, majd óvatosan engedd vissza.

Nehezítheted a gyakorlatot, ha alkartámasz helyett nyújtott karral normál fekvőtámasz pozícióban végzed.

Olvass többet a témáról: szabó melinda, TRX, gyakorlat, hasizom

Szólj hozzá!

Hozzászólás írásához csak add meg a becenevedet és találd el a kék sisakot!
Add ki magadból a gondolataidat bátran, de a stílusodért nem vállalunk felelősséget!
Az E-mail címed nem jelenik meg a hozzászolások között.